張惠雅Regen 跑出積極人生觀

Regen D100 6b

張惠雅Regen 到茜利妹及王利民主持的電台節目《利緣茜街》受訪,談到近年愛上跑步,由10公里進階到「半馬」,令整個人生觀都積極了不少,她謂:「我15歲簽公司,07年Hotcha出道後雖工作滿滿,但做藝人付出幾多同收獲不成正比,個人總係處於幻得幻失狀態,好辛苦好難平衡(心態)!但跑步就係一分耕耘一分收獲,付出幾多一定有回報,好有滿足感!」更大讚「肯雅徐」(徐濠縈)確實堅:「佢『全馬』個紀錄勁過好多男人呢!」更受阿徐感染,她接下來也會挑戰跑「全馬」(42公里馬拉松)。

Regen D100 2

與Regen年齡相差22載的王利民主席,也是因跑步而相交,因而建立了一段忘年友誼,當Regen得悉王主席與妻子相識相戀至結婚已28年!即時張大嘴巴dead air了好幾秒,她表示:「嘩!我想像唔到我同我伴侶會有咁長嘅相戀期呢!」

Regen D100 5

自從11年「一條冷」到澳洲流浪後,鍊大咗個膽,隨時隻身出走,較早前就揹起背囊到尼泊爾行山(全程四日三夜):「最蝦碌係我著咗對跑鞋去(行山)!一路行先知出事,腳痛到冇晒知覺!好在沿途識咗啲外國朋友,佢地無條件送咗枝行山杖同其他裝備俾我,先可以行到尾!行山有情呀!」中途又患上高山症:「初時都未知,只係覺得行完一日山有啲攰,果晚有啲發燒,瞓醒又即刻行(山),點知行完一日燒得仲勁啲!原來已經係高山症!好在冇事!」

節目中,茜利妹又讓Regen選:「講『性』定『愛』,二揀一。」Regen當然揀「愛」,她概嘆:「我過往總係情路坎坷、遇人不淑,對方總係一腳踏兩船。」茜利妹又問:「你會係邊種女朋友?」Regen回應:「以前會比較矛盾,又黐身但又容易放棄,既認真但又冇信心。因為對方劈腿,我總會覺得佢最後唔會揀我,所以往往都係自己先抽身。」

說到婚姻,她道:「細個諗住自己會28歲結婚,但係依加26歲,我諗應該30歲後先會結婚。」又不諱言對婚姻仍有憧憬,縱然經歷過多次戀愛失敗。說到擇偶條件:「唔一定要中意跑步、行山、跳舞嘅。不過,如果有共同興趣就當然最好啦!哈哈…」說時難掩一顆躍動的少女心,紅都面晒。

 

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。