《娛樂後援會》張建聲直認想打鑊王宗堯

IMG_ (4)

張建聲(Justin)到茜利妹及邵子風主持的節目《娛樂後援會》受訪,談到初出道時拍攝三級片《蜜桃成熟時33D》(加藤鷹及吉澤明步主演),邵子風大爆導演錢文錡中意爆粗鬧演員,因他曾當錢的副導演,目睹不少。

Justin謂:「拍攝《蜜桃成熟時33D》時,其中一場戲需清場,我同另外兩位男角未要埋位,出面落緊大雨,但個景冇位走,我地三個避到最角落,點知導演暴喝一聲:『想䀹嘢呀!』,咁我地唯有避到室外,攞住紙皮遮雨,三條仔幾乎全裸(戲服只需穿內褲),好深刻!」

Justin 直認27歲前私生活很亂,包括男女關係:「果時人生邊有目標!中意去邊度點樣玩,完全冇顧慮!俾夠錢屋企,自己就可以放任自己!」直至在澳洲生活時遇到前女友,有心安定下來:「有諗住結婚㗎!但果一刻發覺自己先27歲,仲想返香港睇睇,一返就入咗行(模特兒),咁就冇再返去(澳洲)。」

IMG_ (2)

茜利妹問Justin:「講真你同王宗堯係同門師兄弟,又走相若路線,競爭者囉,有冇Peer Pressure(同輩壓力)呢?」Justin回應:「你咁講,我第一年想打鑊佢添!」副主持Zero身為Justin老死驚爆:「吓!講得㗎?!我仲以為唔講得嘅!」即時增加張建聲的說法可信性。

IMG_ (3)

Justin續道:「佢(王宗堯)又靚仔又好戲,啲女俾佢溝晒啦!果時我又新又有火氣,點都有啲敵意嘅!後來,大家都冇嘢撈(娛樂圈好現實),等緊工開,多咗時間傾計,傾吓傾吓發覺呢條友都唔錯,我當咗佢係一個哥哥、前輩,我有咩工作上嘅嘢都同佢傾,因為呢條友都幾care我嘅,同埋我自己心態都成熟咗,冇咁低能,冇咁易爆。」邵子風:「最深刻係阿Greg(王宗堯)講過Justin喺《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》中嘅表現係『少年萬梓良』,好期待!因為『萬梓光環』唔係人人承受得起。」Justin為戲中角式增肥50磅,現已減掉40磅。

又談及TVB兒童節目大改革,兩位男主持及Justin都大力懷念蓋世寶(姐姐),直認她是「J女郎」,Justin直認不諱:「索呀,佢真係索!眼大大,五官標致,最重要係,當時我踏入青春期,中晒!」

 

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。