張苡澂為音樂劇苦練高難度動作 (附圖輯)

歌手張苡澂(Venus)日前到香港大學為九月份伊館舉行的「繼續寵愛哥哥當年情」音樂會進行排練,Venus表示:「今次每位演員為音樂劇都付出最大嘅努力去演練,在音樂劇中我會多次被人高舉移動再擺出各款華麗動作,我正在落力苦練務求做得更好。」

Venus 為咗增加動作嘅美感,在訂製演出服裝方面亦花咗好多功夫。

為演出意外見「紅」

「之前穿試模版服裝嘅時候唔小心比支大頭針插入手指,當場血流如注!好在嗰陣無整到落件衫,否則就慘啦。所以依家真係要好小心,因為我唔想下次再中一針。」Venus續稱:「幸好最近練習越來越順暢,真係好多謝我師傅(徐家傑)教咗我D鬆筋方法,所以排練嘅時候導師讚我靈活度好高,而且同其他嘅演員一齊都夾得好快!而當服裝方面設計修正好後,可能仲會有更多比較高難度嘅動作都會加入去,我好期待9月10日當晚嘅演出,所以一直都好認真咁去準備同練習。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。