余文樂為拍廣告 chok爆踢足球 (附圖輯)

眾所周知,余文樂有隊籃球隊叫做「橫洲工業」。眾所周知,余文樂的「橫洲工業」是打籃球的。眾所周知,這隊「橫洲工業」代言運動飲品「水動樂」。不說不知,今年「橫洲工業」竟在廣告片一反常態,不但耍花式籃球,甚至「轉行」踢足球!

余文樂連續第三年帶領籃球隊「橫洲工業」為運動飲品「水動樂」拍代言廣告,每年主題都不同,今年適逢世界盃6月在巴西舉行,主題就將兩球結合,為增添趣味性,「橫洲工業」更拉隊練習花式籃球,讓觀眾耳目一新的感覺。

三個月前,阿樂已率領隊友秘密練兵,練習花式籃球姿勢與技巧,然後分開幾天拍攝硬照和電視廣告(TVC),由朝拍到晚,務求鏡頭前做到滿分,阿樂和隊友到埋位拍攝前一刻還在研究動作和走位,就算攝影師要求他們連續拍球幾百次,手掌紅腫亦毫無怨言,非常認真。

阿樂說:「今年第三年同『水動樂』合作,好高興,因為keep住咁多年好好關係係好難得,需要互相信任和有信心。今年最特別係個構思唔同咗,集中咗喺籃球動作上花巧啲,有啲街頭style。」由於阿樂與隊友在正式比賽中不會使用花式動作,所以他們事前要特訓,阿樂說:「平時打波唔容許我哋做呢啲動作,我哋好似馬戲團,要重新練習,一齊去上堂!(鏡頭前拍咗幾百吓波,手掌都紅晒,辛苦嗎?)唔辛苦,以前練波都係咁,習慣咗。相比起來,花式籃球好難,無乜把握,所以拍TVC要花更多時間。」

在影樓拍攝硬照後,廣告隊轉場到真正的籃球場拍攝TVC。除了一如以往,阿樂在鏡頭前chok爆打籃球和飲飲品,但今次他竟然還出腳踢足球!雖然只是一個鏡頭,阿樂顯得異常認真和緊張,終於拍了幾個take導演滿意收貨。事後阿樂接受訪問,他引用周星馳經典電影對白,搞笑地說:「今年舉行世界盃嘛,佢哋問籃球加足球有冇得諗?有得諗喎,所以今次廣告我要射足球!」身旁的隊友Dave和阿彬透露每位隊員都學一招半式花式籃球,他們你一言我一語:「有時一個人拍幾個波,有時又要互相穿插走位,但感覺就好像亂咁拍和亂穿插。」阿樂補充說:「最重要我哋要好合拍!」問到今次拍廣告比以往艱辛,酬勞有沒有「加碼」?阿樂笑說:「有呀,加多咗一個飯盒和油菜,仲有飲品任飲!」學到的花式會否加入平常賽事裏,擾亂對手?他們異口同聲否定,說:「唔可以加入平時既戰略,因為有啲動作唔可以喺正式比賽裏做,比賽就實際少少。而且有時不切實際,未必射得入個波。」

阿樂還透露計畫加強推廣和教育工作,他說:「今年『橫洲工業』唔止比賽,仲會將技術教畀小朋友,因為佢地係我地既未來,希望抽多啲時間全隊一齊去學校或屋村教打籃球,以前自己好希望有人教正統既技術。因為運動員生涯唔係好長,趁未到尾聲就去教育下一代,如果遇到有潛質既球員會推介畀其他球隊。」他還笑言組「橫洲工業Junior」承傳下去。而在球場拍攝TVC當日,其中一位隊友的小兒子探班,阿樂即父愛泛濫,對小朋友又攬又錫,還將自己腳上的特別版球鞋讓給小朋友穿上,非常搞笑,問阿樂會否將自己的珍藏球鞋留給將來的兒女?他說:「留唔到,雖然我保養得啲鞋好好,但留咁耐會爛。(咁其他嘢呢?跑車和靚衫?)無所謂,乜都留晒畀佢哋!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。