側田廣州演唱會 蔡卓妍神秘撐場(附圖輯)

側田前晚(8月4日)在廣州體育館舉行《命硬演唱會(廣州站)》連場驚喜,首先是好友蔡卓妍(阿Sa)神秘撐場,原本只是座上客的她,被觀眾誠意打動「邀請」上台與側田即興合唱,之後側田唱新歌《爽》時勁扭籮掀起高潮,他還笑言:「首歌扭得勁過Psy!」

 

前晚側田廣州演唱會準時八時十五分開騷,全場座無虛席,各地歌迷拉起橫額和燈牌,更有女歌迷戴閃燈頭飾捧場,非常熱鬧。側田開場即一口氣唱了《好人》、《三十日》、《美麗之最》、《大雄》、《傷追人》和《決戰二世祖》等金曲為演唱會熱身,再唱《Volar》和《未輸》等快歌時與性感女Dancers跳貼身舞。然後特別選唱其偶像張國榮(哥哥)的《風繼續吹》、《追》和《當年情》等歌曲,向哥哥致敬,期間還故意有幾句模仿其唱腔。

 

當側田準備唱《兩個女人》時,但他突然示意不想唱並向觀眾解釋:「呢首歌係我寫畀媽咪和女朋友,但因為今晚媽咪無嚟到,所以我唔想唱!」但在觀眾掌聲鼓勵下,他說:「雖然媽咪無嚟到,但女友喺度,咁我唱畀佢聽,希望大家都搵到另一半,手拖手一齊聽。」之後他再唱一首為韓籍女友而寫的情歌《Saranghae》(韓文我愛你),舞台銀幕播出女友在台下冧樣,觀眾哄動,側田即呷醋笑說:「仲以為我唱得好聽所以大家尖叫,原來因為見到佢!」

 

此外,前晚觀眾亦因為蔡卓妍(阿Sa)神秘亮相而引起騷動,當側田孭起結他準備自彈自唱時,他看見台下的阿Sa,於是即興彈了幾句她的歌,觸發全場起哄,他指揮全場合唱《下一站天后》以答謝她捧場,觀眾卻起哄叫她上台唱歌,結果她被熱情打動上台,還即興與側田合唱她的歌《死性不改》。側田在台上說:「其實可以同阿Sa同台演出係我既夢想,將來你(阿Sa)開演唱會,我一定嚟捧場!」之後阿Sa在微博上載與側田合照並留言:「今晩在廣州看我最欣賞的男歌手側田的演唱會!太好看太爽了!不過突然被拉上台的感覺實在太措手不及了,哈哈!早知道穿得漂亮一點,哈哈!」

 

完騷後,側田在後台感激阿Sa捧場還上台表演,他說:「佢今晚嚟捧場仲被觀眾熱情打動上台唱歌,真係好多謝佢,咁遠都專登嚟撐我場,而且同我合唱令我夢想成真。其實一直都想邀請阿Sa做我既嘉賓,但一直都夾唔到檔期,今晚真係好開心,多謝阿Sa!」他又笑說:「每次到廣州做騷我都好high,所以依家仲wing wing地,觀眾由第一首歌開始大合唱,今晚我唱30首歌,佢哋就合唱咗27首。我本來前幾日把聲沙沙地,依家都畀佢哋唱開咗!今晚我唱咗首新歌《爽》,觀眾見到我跳舞都好興奮,遲啲睇到MV時仲high!」