何韻詩10月踏紅館 終極性感拍海報(附圖輯)

何韻詩宣布今年10月19和20日紅館舉行《MEMENTO Live何韻詩演唱會2013》,相隔四年再踏紅館開個唱,為隆重其事,她以破天荒性感形象拍海報,昨日造型照率先曝光,掀起網上瘋傳,哄動全城!
相中阿詩頭戴掛上[光明會]徽章的綠色軍帽,絲巾包掩住她半張臉,充滿神秘感,雙手交叉放在胸前,驚現事業線 ; 另一款海報,阿詩更疑似真空上陣,只用絲巾遮住上身,露出纖腰,非常型格!
原來阿詩這次演唱會造型團隊大有來頭,除了由著名設計師AllRightsReserved的SK Lam擔任形象設計總監,更邀請新加坡星級攝影師Leslie Kee,以及日本頂級化妝師和髮型師,眾人專程飛到日本拍攝,豪花港幣半百萬元,阿詩揚言要打破概有框架,果然讓歌迷眼前一亮!
這次拍攝海報之旅,阿詩由經理人敦啟華和女助手陪同飛抵日本,她坦言事前沒有想像過會以此震憾造型亮相,她說:「其實之前影咗幾款造型,之後我set好頭和化好妝,造型師攞咗一對nude bra畀我,我嚇到尖叫咗幾聲。係咁話:『唔係啩,真係要影呀?唔好啦!』但見到大家都咁專業,令我好有信心,初初諗住影幾張,但睇到啲相就越嚟越有信心,覺得自己就係想有呢個突破。」阿詩自覺出道以來形象屬穩陣派,希望有新鮮感,她說:「自從come out之後,覺得自己成長咗,係時候有新鮮感。相中造型雖然好大突破,但仍保留我既神髓。如果5年前影呢輯相,我諗我handle唔到,依家我好清楚自己做緊乜,希望打破概有框架,無論服裝和性別定位,都唔會再有局限。作為一個專業藝人,對於未試過既嘢,就要勇敢踏出第一步,唔可以故步自封。」阿詩希望今次由拍海報到演唱會,都能打破框架,向前邁進。
阿詩表示除了欣賞其性感造型,海報中其妝容亦是史上一大突破,她說:「我敢講,我係香港史上首個女歌手影個唱海報,係一啲眼妝都無,當日化妝師只係幫我個妝打咗個底,然後無眼影、無眼線、無假眼睫毛,效果令我好驚喜。」原定這次到日本後立即影相,然後她留後休息,演唱會前充充電,豈料行程臨時有變,令她大失預算。阿詩笑說:「本來諗住一去到就影相,之後就飲飲食食,點知臨時改為先休息,到最後一天才影海報,結果我全程睇住其他人大吃大喝,我就食得清清淡淡!」