余文樂屋村場景拍廣告 感恩天公做美

近日連場大雨,但沒有影響余文樂和他的籃球隊「橫洲工業」拍攝運動飲品水動樂的進度,事關天公造美,落大雨的日子好是拍室內場景,而正好要拍外景的時候便天朗氣清,令阿樂和隊友都非常感恩,他們爭取時間在陽光充沛的時候拍攝,寓工作於娛,加上阿樂和不少隊友都在屋村籃球場打波長大,所以這天在香港仔的舊式屋村籃球場拍攝時,他們都份外投入,導演叫cut仍繼續走籃入球,欲罷不能。而場邊除了工作人員,也有街坊捧場,還有師奶阿叔從屋企鐵閘探頭出來看熱鬧,而且每當有人入球都會贏得這班臨時觀眾掌聲,感覺好像真正賽事正在舉行中。

拍攝當日戶外溫度超過30度,在烈日當空下打波,阿樂滿頭大汗大呼過癮,正好拍攝的是運動飲品,於打波滿身大汗後要拍飲用水動樂近鏡,正好即時補充失去的水份及電解質,又能繼續拍其他鏡頭。他說:「前幾日拍室內就一直落大雨,今日拍外景就陽光普照,真係好,一直都擔心天氣唔好,因為地面濕滑,好易跣腳會有危險,而且喺太陽底下打波,出一身大汗好正!」

在屋村拍攝勾起阿樂不少童年回憶,他說:「細個無錢,去屋村球場打波唔使錢玩成晚,我地好多隊友都係屋村籃球場長大,當年喺球場打波唔識都可以一齊玩,好簡單。今日再嚟屋村打波,個個都變返細路,導演嗌cut都聽唔到,投入到無理會鏡頭,好過癮!」當年打波有沒有女fans捧場?阿樂擘大眼否認:「無架,嗰陣時籃球場邊度有女仔嚟架?除咗我哋班打波既男仔,搵多隻貓路過都無,不過曾被人蝦,趕我地走硬搶球場打波!(咁你點做?)細路仔梗係走人啦!」

以前無女fans捧場,長大後有無女友到場邊打氣,欣賞他打籃球的英姿?阿樂說:「無呀,我唔鍾意叫女友睇我打波,我打波唔係為有咩人喺場邊嚟睇,而係為咗同班隊友打波開心,所以我無主動叫人嚟睇,亦唔鍾意叫人嚟睇我打波!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。