側田紅館演唱會 楊千嬅負傷現身任嘉賓(附圖輯)

早前因腳傷停工的楊千嬅,前晚突然現身側田紅館「命硬演唱會」,令以為自己慘食千嬅檸檬的側田既驚喜又感動,他更被千嬅台上公開追歌,迫婚又催生BB,顯得無從招架,非常搞笑。

相隔三年,側田前晚再踏紅館舞台舉行「側田命硬世界巡迴演唱會2013香港站」,全場爆滿,老闆林建岳,好友方力申和楊愛瑾等捧場。側田清唱首本名曲《好人》為演唱會揭開序幕,然後一口氣唱了多首金曲,全場觀眾熱情大合唱,他說:「大家好Hot,I Love You!今晚媽咪,細妹,仲有好多親戚朋友都嚟咗,大家玩得開心啲!」接著由他的三叔,資深音人Ted Lo鋼琴伴奏唱出英文歌《Over The Rainbow》和國語歌《可惜不是你》兩首伴他成長的經典金曲。

側田在介紹歌曲《兩個女人》時,向台下的媽咪和女友示愛,他說:「呢首歌係送畀兩個對我好重要嘅女人。」台上大電視播放媽咪和女朋友在台下,全場掌聲和尖叫,媽咪表現害羞,女友則對鏡頭微笑。之後側田歌詞唱到「I Love You」和「我愛你」歌詞時刻意指住台下的女友,唱完還對她飛吻,甜到漏!雖然有女友台下監場,但側田與性感女舞蹈員跳辣身舞時,依然很放!

側田事先張揚邀請了從未認識的「巨聲3」馮允謙擔任表演嘉賓,側田坦言:「直至噚日綵排,我哋終於第一次見面,其實我唔本來唔認佢,只係喺電台和飛機上聽過佢唱歌,覺得佢把聲好特別,就請佢嚟表演。我自己做新人既時候都係得到前輩提攜畀機會,所以我都想支持新人。」馮允謙表示首次踏足紅館唱歌,心情緊張又興奮。之後恭碩良突然上台送側田第一個驚喜,他戴著面具拿著吳雨霏送給側田的花籃上台扮送貨,一開聲卻被側田揭穿,非常搞笑。而視張國榮為偶像的側田,前晚在演唱會特別唱出哥哥的《風繼續吹》、《追》和《當年情》的Medley作為向偶像致敬,全場揮動螢光棒,場面感人。

之後側田準備講感性說話的時候,樂隊突然奏起輕快的音樂,穿著長裙高跟鞋的千嬅唱著側田為她作曲的《有過去的女人》出場,哄動全場,側田驚喜得呆了站在台上傻笑,之後大叫:「丁太!」千嬅唱完歌,側田立即好奇地問:「你隻腳唔係傷咗咩?」她佻皮地單起右腳跳一跳,說:「好番啦!」見側田感動的樣子,千嬅自爆早前整蠱對方:「上星期有人問我,有無時間嚟做側田演唱會嘉賓?其實我咁有義氣梗係嚟啦,但心諗:男人好衰架,一叫即嚟就唔記得你好,所以首先要踩到落谷底。」千嬅妙論贏得全場掌聲,她更乘機向側田追歌:「次次做你演唱會嘉賓都係唱《有過去的女人》,唱咗幾年,我個仔都一歲啦,第日啲90後睇騷,未聽過呢首舊歌,連個劇都未睇過,你幾時寫首新歌畀我架?」側田表示已寫好一首叫《RMB》賀她生仔,又稱曾email過Demo給她,豈料被千嬅取笑:「咁我電腦一定有黑客啦!」全場爆笑。

之後千嬅被側田點唱《野孩子》,唱畢她認真地對側田說:「Welcome back to Hong Kong!好多人鍾意香港既廣東歌,有咁多歌迷真金白銀買飛嚟睇,都係因為鍾意聽你側田唱歌,返嚟香港啦,你係香港人,有香港身份証,點解唔返嚟香港呢?」被迫供的側田強調沒有放棄香港,千嬅打蛇隨棍上催促側田結婚生仔,側田拉開話題:「太貴啦,我又無樓,點似得你有咁多樓!」千嬅未有理會,續說:「生咗小朋友就會更努力做工作,做人架啦!」然後她唱《小城大事》。側田很感動,他坦言:「我真係以為自己走咗一輪無晒朋友,你都唔嚟做我嘉賓!」千嬅拍拍他的肩膊,對觀眾說:「大家大力啲拍掌,拍到側田唔捨得離開香港!」

演唱會「安哥」時,側田被全場觀眾熱情感動,唱最後一首歌《命硬》時突然跳落台,與粉絲近距離接觸,收禮物和握手,引起全場騷動,場面一度混亂。而他走過觀眾席女友身邊時,二人四目交投,只有對望甜笑卻沒有身體接觸,之後與台下睇騷的老闆林建岳擁抱,林老闆拍拍他肩膊打氣,演唱會於晚上約十一時半圓滿結束。

慶功派對上,側田換了衣服與林老闆,張耀榮及贊助商等舉行祝酒儀式,接受訪問時側田坦言演唱會上,千嬅出現最令他驚喜,他說:「佢一直呃我話嚟唔到,所以依家我好開心!(佢向你追歌?)我寫歌睇心情,不過我一定會為佢寫一首度身訂造既歌,我會盡快寄demo畀佢。之前email過demo畀千嬅,但原來佢轉咗email我唔知,所以佢一直都收唔到。(女友睇完騷有咩意見?)其實佢從未睇過我台上表演,佢唔識廣東話,所以唔知我台上講乜。」他還透露因為這次觀眾反應熱烈,門票迅束售罄。他續表示今次演唱會雖然唱了三十首歌,但仍未夠喉,記者問他是否會開part2?他說:「只係好希望開part2,等公司安排!」而演唱會的下一站是馬來西亞。