鄭伊健宣布下月於廣州舉行個唱 並談自己最愛歌曲(附圖輯)

 

鄭伊健昨日現身廣州,宣布下月八日假廣州體育館舉行《Light and Shadow 鄭伊健演唱會廣州站》,記者會吸引半百傳媒採訪,伊健精神飽滿,狀態大勇。主辦之一的林建名送他金色的纓槍和金色的巨型演唱會門票,寓意伊健廣州站演唱會人人搶票,大收旺場。席上播出好友林曉峰和錢嘉樂打氣片段,還有大批廣州粉絲到場支持,令伊健非常感動。

 

 

訪問時,伊健被問到哪幾首是他最喜歡的個人作品?他說:「首先係《我的歌》,呢首歌係歌者心聲。記得當年我初出道時,曾經有人批評我年資太淺,無資格唱呢首歌。而我既老師羅文就好鍾意呢首歌,仲喺佢自己演唱會中都選唱過,我每次演唱會都會唱呢首,好有代表性,而唔同階段既我都會演演繹出唔同感覺。另一首係古惑仔電影主題曲《友情歲月》,對我係好有代表性既歌曲。」提到另一金曲《動地經天愛戀過》,伊健笑說:「呢首歌正好達到不同階段和經歷就會唱出不同效果,以前唱,大家都覺得好sad,依家再唱反而表達出開心感覺,好神奇!」演唱會唱國語歌嗎?他說:「會唱一些,看我演唱會的觀眾都是想聽廣東歌,而且我唱國語歌一定不夠內地朋友唱得好。其實我也希望籍着演唱會,令更多人喜歡廣東歌,近年廣東歌市場走得比較辛苦,我也是廣東歌一份子,有責任推廣。

 

 

伊健坦言以前沒有自信,所以感到很大壓力,他說:「無論唱歌和演戲都沒有信心,但現在幾過咁多年,累積了經驗,做事多了自信,這就是成長。」被指是完美男人,伊健謙稱不敢當,在他心目中成熟男人是穩重而且有承擔,他說:「成熟男人想法較穩重,不容易搖攞,年青人思想簡單直接,現在我處事會從經驗出發。」所以他才選擇結婚?他說:「我相信自己,去做喜歡的事才有意思,唔係每個人到同一個年紀都要做相同既事。」婚後有什麼分別?他笑說:「報導上有分別,其實唔係大家諗咁樣一定有分別。」

 

 

伊健還透露除了唱歌和拍戲,還心思思想做導演,他說:「其實我有一啲題材喺個腦度,同過一啲圈中人傾過,佢哋都覺得好特別,不過唔得住。」結果伊健被全場記者逼供,他才透露:「其實我諗咗兩個種別,第一個係『抽離』,比較天馬行空,但目前市道唔係咁啱做,第日先講。另一個係反映社會狀態,唔係講我既故事,係講大時代變化,例如我哋係見證資訊發達既過程,依家年輕人無經歷過我哋連call機都無既年代。(唔拍戲?)拍,好劇本就拍,以前乜題材都試吸取經驗,依家揀好玩和開心既電影嚟拍。」對於票房,伊健看得很化:「人有人命,戲有戲命,用心去做,依家票房唔理想,將來重看可能有人讚賞,最緊要拍既過程大家都好用心。」他還引用最近掀起香港熱潮的膠鴨仔,他說:「可能最近大家都壓力太大,唔想睇咁多悲壯嘢,好想見到開心嘢,所以鴨仔出現就好開心,早幾年嚟未必有咁大必反應。」