RubberBand宣布加盟寰亞大家庭(附圖輯)

 

橫掃各大流行樂壇頒獎禮組合大獎的RubberBand正式宣布加盟寰亞大家庭,四位成員:隊長兼結他手馮庭正(阿正)、主音繆浩昌(6號)、鼓手黎萬宏(泥鯭)和低音結他手李兆偉(阿偉)齊聲表示非常興奮,並期待與寰亞攜手開展他們在樂壇的新章節,再創高峰。

 

 

RubberBand加盟寰亞唱片及經理人部門,全方位開拓亞洲市場,隊長兼結他手阿正說:「眼見『舊同事』楊千嬅和側田喺寰亞發展得好好,成功打開內地市場,我地都好想步佢地後塵,希望到內地和台灣發展。而且公司有好多我哋既偶像藝人和創作人,好想同佢哋合作,我哋對加盟新公司充滿希望,非常興奮。」加盟後,RubberBand第一擊將現身恩師雷頌德(Mark)的《THANK YOU演唱會》擔任表演嘉賓,鼓手泥鯭自爆出騷另有目的,他說:「我哋除咗好期待喺師傅Mark既紅館騷演出,其實我哋最期望親眼見證Mark和馮德倫重組Dry我哋細個就好鍾意Dry,因為Mark和馮德倫好有型,我哋以前夾Band個個都模仿佢哋ChokRock!」

 

 

為了新發展,RubberBand四子都積極備戰,阿正說:「我即將開始遊歷之旅,希望增廣見聞,刺激創作靈感。」而隊中身兼主音、填詞和導演MV6號,已開始學普通話和西班牙語自我增值,他說:「我希望填國語歌詞,所以學好普通話。而西班牙係一個非常浪漫地方,我希望除咗去旅行,仲學埋西班牙語,感染多啲浪漫情懷,為RubberBand寫多啲冧歌和拍多啲浪漫MV。」工作狂的他還主動為樂隊接廣告和電影等等幕前演出,他笑說:「點可以畀泥鯭一個搶晒風頭架?其實我哋三個都好有演藝天份架!」鼓手泥鯭雖然加盟寰亞後工作量大增,但他會繼續拍戲和做義工,他說:「我一向都坐唔定,做外展義工不但幫到人,仲可以接觸更多人和事,對處事和工作都好有幫助。」低音結他手阿偉則透露:「秉承RubberBand『傳統』,專輯名會順英文字母排序,即係F字頭,例如family(家庭)或者friends(朋友),但仲未決定,所以要先賣關子。」