COLLAR 成員Marf、芯駖尾場嘉賓 許廷鏗「SANTA JAMBOREE音楽生活祭リ」


許廷鏗Alfred 一連三場戶外演唱會「SANTA JAMBOREE音楽生活祭リ」昨晚(12月26日) 順利完成,現場氣氛熱烈,一開始就有COLLAR 成員邱彥筒Marf、李芯駖出場,與Alfred合唱《青春頌》,又一齊跳唱,觀眾睇到high爆。


Marf特別揀穿印有「F」字的上衣, 話代表Alfred嘅fred字。Alfred 話今日是要接受一個挑戰,因為一個老人家要做後生女嘅嘢,要同佢哋玩一首歌,一齊跳唱《OFF/ON》,唱完之後Alfred話而家啲歌原來係咁難唱。

芯駖就話呢晚真係好似畢業禮爸爸帶個女出來,不過Marf則指Alfred不可以做爸爸,越來越瘦似哥哥多啲,搞到Alfred反問Marf :「你係話我返老還童 ? 做咩話我唔可以做爸爸!」

除有Marf、芯駖做尾場嘉賓,壓軸嘉賓有鄧小巧與Alfred合唱《微時》,Alfred更唱到哽咽爆喊,被小巧取笑「大喊十」:「我之所以喊係因為有次同你去Joyce( 鄭欣宜) 屋企,話如果有無限製作費及投資者支持做騷,你哋不約而同好興奮話做幾多場都得!可能我太理性,心諗如果要做好多場演唱會,把聲未必可以負荷到,但今次係我人生首次連續嘅三場演唱會,反而覺得唔夠喉。」

連續三場演唱會Alfred跳唱成焦點,笑言向跳唱歌手出發:「我行緊過去啦,其實從未試過做咁耐運動,今次演唱會瘦咗20磅,跳舞真係好有幫助,可能遲啲會同Joyce一齊跳舞減肥,我發現跳勁舞可以俾自己好大力量,我個Chok樣觀眾亦應該好受落,見到大家企晒起身,好多尖叫聲。」

Alfred話Joyce有送花籃支持,亦有傳短訊搞喊自己:「我好想同Joy ce下個挑戰書,希望2024年同佢一齊玩跳唱 ! 」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。