何展睿應付考試 推遲慶祝結婚周年紀念

唱作歌手何展睿(Steve)今年與太太結婚五年,上年正日他特別為太太親調香水及訂酒店睇日出,但今年正日竟然無大肆慶祝:「之前為搖滾歌拍MV學打鼓,自己一向講到做到,所以苦練打鼓仲考埋試,但竟然掛住練鼓唔記得結婚五周年。練緊鼓個陣,老婆突然拎住蛋糕入房比個驚喜我。我就無特別預備,只係當晚食大餐,不過之後會補數,好彩佢大人有大量無嬲我!」

Steve為考試廢寢忘餐,直言學打鼓有箇中原因:「自細學古典音樂,感覺好斯文,但其實我內心有團火,想發揮動感一面,所以唱搖滾歌外,仲身體力行學打鼓。記得錄影考試當日好興奮,但發生蝦碌事件,打到第三首歌就擺錯譜,要中斷重錄。今次真係可以再次體驗以前考試既緊張,所以好欣賞年紀細細淡定去考試既小朋友!」

講到結婚五周年紀念,中國俗稱「木婚」,意指夫妻關係像幼苗長成樹,寓意不斷成長。他指今年兩隻愛犬離世,感激太太身邊安慰並悉心安排旅行散心。考試完成後就策劃一連串慶祝補數:「近期去咗太多旅行,今次就留港慶祝。老婆鍾意蠟筆小新,所以訂咗間用呢個卡通為題既酒店,靜靜地一齊放鬆兼睇日落。而今年係木婚,自己費盡心思諗禮物,最後決定訂造一個有我哋合照既首飾音樂盒比佢,又實用又有紀念價值,希望補獲成功啦!」

最後,Steve表示年頭作曲送給太太的新歌《心跳》登上流行榜前三甲位置,得到好成績,除了為他創作打了強心針外,更分享音樂大計:「一向做音樂都無唸成績,多謝大家支持,可能情歌容易受落,所以構思日後可能每年都出首情歌跟歌迷分享順便冧老婆!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。