林沚羿 劉芷君送上新歌《Take A Break》《浪漫候群症》 周吉佩、吳業坤、伍富橋、羅毓儀與粉絲過甜蜜「520」


趁著今日520,一個鼓勵大家表達愛意的日子,三位幸福滿瀉的人夫吳業坤、周吉佩、伍富橋聯同人氣小花羅毓儀、劉芷君、林沚羿日前到上水廣場出席 【上水廣場520 Lovely Music Party新歌巡禮】活動,與觀眾玩遊戲外,更獻唱多首情歌冧粉絲,吸引了大批支持者到場應援,活動瞬間變迷你演唱會,氣氛既甜蜜又高漲。


活動上,眾嘉賓大方分享了自己的求愛經驗,大談自己首次向太太或情人道出「我愛你」的甜蜜經歷。沒有太多經驗的劉芷君亦分享了自己憧憬的表白場景,望單身男女都能勇敢示愛,出Pool成功。眾嘉賓更即場估歌仔,競逐情歌之王 ﹗亦更與粉絲們大玩遊戲,考大家的合拍度,為求勝出,各組使出渾身解數,場面攪笑,看得觀眾津津樂道!活動於一片甜蜜輕鬆的氣氛下完滿結束。


訪問中Venus 說: 「如果我冇計錯數《Take A Break》出咗6日,仲未夠一星期。監製初次認識時有問我,想首歌帶什麼信息畀觀眾。情歌呢啲咁嘅嘢經驗就唔多啦,我想同觀眾分享私人啲既信息,係我哋做嘢態度,即係香港文化,係應該「chur」盡佢,「chur」唔盡自己就 好似自己係弱者咁樣,我對呢一個文化都好有意見,想大家唔好咁「chur」,因為大家都係人,應該要適當時《Take A Break》。 拍MV趣事?拍嗰陣有咩趣事,其實我唔識揸車嘅,咁好多人都覺得車係重點,但係我冇車牌 ,所以大家唔好學我危險動作,但係扮揸車嘅, 同埋最搞笑亮點係我哋拍嗰陣扮揸車唔會諗起攬安全帶呢樣嘢,但係偉大( 經理人)BY,就提醒住我,你要記得攬安全帶呀,我哋要畀個好榜樣我哋啲觀眾㗎。我希望新歌之後,仲有更加更加多嘅新歌 (有三個願望想要多三個願望),拍更加多嘅節目,更加多嘅人會聽到我嘅歌,希望佢地係我既音樂入面搵到一啲有共鳴嘅嘢。」


劉芷君Aster:「《浪漫候群症》講愛上左一個人或者中意一個人之後嘅反應啦。即系好似落心囉囉攣咁樣啦,但係又可以做到好甜蜜心如鹿撞咁。我收到首歌後就覺得係非常之好聽,希望我既歌迷同大家都會鐘意,多啲人睇MV,多啲人聽這首歌。今年都希望繼續出新歌,希望頒獎禮都有啲好成績,盡力去做好之後公司安排既工作。」


周吉佩獻唱新歌《你是我唯一的》,吉吉表示新歌剛創作,還未錄音。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。