「最索孕婦」蔡明思挺巨肚拍廣告影靚相 人氣YouTuber「家姐」母女檔上陣默契十足


下月8日便是母親節,跟台灣老公陳冠廷結婚兩年多的Super Girls成員蔡明思(Jessica),去年12月開心宣布陀B女逾5個月,首次以「媽咪」身份慶祝母親節的她,為記錄初為人母的感動與難忘回憶,早前趁臨盆在即,挺住「巨肚」拍下「母女」珍貴的靚相。

拍攝當日,Jessica特意戴上周大福母親節系列珠寶首飾,自信地擺出多個靚媽甫士,「最索孕婦」之名果然名不虛傳;現場所見,懷孕期間一直勤力運動的她,四肢纖幼、面部零水腫,狀態大勇!Jessica興奮地表示:「呢個系列蘊含住『孩子永遠是媽媽的掌心瑰寶』嘅意思,懷孕後我更加感受到媽媽偉大嘅愛,今次可以陀住小小思(其女兒乳名)一齊影呢輯相,真係別具意義,將來我都會一直守護住囡囡,希望佢健康快樂地成長。」又謂期待明年收到「小小思」所送的禮物,共度每一個甜蜜溫馨的母親節。

此外,本地人氣YouTuber「波仔」黃浚銘(Boris)的胞姊黃爾汶(Agnes,家姐),日前也跟媽媽Cherie「母女檔」上陣,演繹周大福母親節系列珠寶首飾。席間,情同姐妹的兩人默契十足,Agnes還賣口乖冧道:「多謝媽咪辛辛苦苦湊大我哋三隻百厭精,送呢款吊墜畀佢就啱晒,代表住我哋對佢永恆不變嘅愛。」至於坐擁33萬粉絲的中韓KOL Sue Chang(張厚耀),育有4歲大女Jane和兩歲幼女Kaia,雖然已是兩女之母,但心境、外形絕不輸給廿歲少女,就如盛開的康乃馨一樣,年輕、美麗、迷人地綻放。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。