姜濤農曆生日 ~ 國際歌迷會加推慈善義賣


0415是什麼日子?原來係姜濤的農曆3月15日生日,姜濤國際歌迷會就為這特別日子進行網上慈善拍賣。

姜濤國際歌迷會今日連環出咗幾個post,全部都係慈善活動,施比受更有福,佢哋希望將更多祝福送給姜濤和有需要嘅弱勢社群。

今晚網上慈善活動分成兩部份,第一部份慈善拍賣水晶畫,第二部份慈善義賣咕臣,原來上月3月份已進行過一次,歌迷會捐出200個咕臣義賣,全數不扣除成本,直接捐助受惠機構,其中受惠機構”毛守”負責人Kent 表示,希望透過大家能代為跟姜濤說聲…謝謝,因為姜濤曾在IG發佈”窮途末路”,剛好配合姜濤國際歌迷會義賣咕臣籌款,令捐款數字急速上升,亦多謝各位姜糖支持。

上月慈善義賣咕臣好多姜糖因額滿,未能成功捐款領取咕臣,今晚農曆生日大日子,歌迷會再加推100個咕臣作慈善義賣,真係感動到小編,馬上要唱番句”So I say I love you 只有愛恆久不枯”,加油姜糖。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。