莫麗淇年薪6百萬 參演妮歌潔曼新劇 香珮汶疫情下為囡囡推Job

飛機師藝人莫麗淇(Niki)、媽咪級Model香珮汶(Monique)、陳倖瑤(Ciwi)、關悅鳳(Angela)、小豆呢日為網絡平台UpLive拍攝廣告,邀請著名攝影師Raymond Kam操刀拍。莫麗淇Niki近日被封「半億主播」,她賺取半億平台貨幣,市值近六百萬港元:「疫情下有咁嘅收入梗係滿意啦,但係就唔刻意諗點花呢筆錢,留住先囉!早前我有份參演妮歌潔曼嘅新劇《Expats》,劇組真係超級細心,有專人會照顧你凍唔凍、幫你換鞋,仲有人哋嘅特技、置境真係好勁,突然間成個場境橫風橫雨!不過導演同妮歌潔曼有冇「打大風」?呢啲唔好講啦!近日可能受到疫情影響,暫時都未收到拍攝通知,咁我都會Ready個期隨時拍攝。」


受到疫情影響,Niki的飛機執照慘變「雪藏牌」,她笑言要花時間再進修「操機」:「其實我都好熟揸飛機嘅,可能要半小時去Warm up搵翻啲感覺,要等到冇疫情嘅時候,返翻去美國再進修吓個飛行知識。」

同場的香珮汶亦受疫情影響,暫停愛囡的廣告工作:「因為囡囡只係得兩歲,工作就推晒唔敢接,而我做嘢都要問清楚啲先,例如工作人員打齊針未?如果太多人嘅場合都未必會做。」。她指去年直播收入甚佳,囡囡不時「亂入」呃禮物:「其實做Live囡囡會冇啦啦入鏡,啲人見佢咁可愛,就會送禮物比佢,大家幫佢改咗個名叫『小主播』,佢由細細個開始,已經自己識賺奶粉錢,仲要比我有天份,睇嚟我未來會係佢嘅『星媽經理人』」。

而關悅鳳(Angela)疫情逼近打亂大計,幸好早前聖誕節時與堂家姐在家中下廚煮聖誕大餐,成功取悅家人長輩!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。