黃妍勇奪叱咤女歌手銀獎 林奕匡再捧唱作人獎 Phil作曲姜濤《Dear My Friend,》票選「我最喜愛的歌曲」《2021年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》

《2021年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》日前在亞洲博覽館舉行,Sony Music旗下歌手陳柏宇(Jason)、林奕匡(Phil)、小塵埃、黃妍(Cath)、Michael C 均盛裝出席這個年度盛會。結果 Cath 和 Phil先拔頭籌,合共捧走 3個獎,有個好開始。

Cath得獎大感意外

Cath憑着《天光前》、《無聲浪》及冠軍歌《我心中尚未崩壞的部分》等作品,獲頒叱咤女歌手銀獎,Cath在台上哽咽着向各單位致謝,又特別點名感謝去年推出的專輯《九道痕跡》的製作團隊。Cath坦言對獲獎感意外,就算大會在正式宣佈賽果前,已由主持在台上「暗示」,但她仍不感相信是自己,她說:「上到台我真係一片空白!唔知應該講咩好,真係好激動、好感動!所以落到台,我見到任何同事我都即刻攬住佢同埋即刻喊。我真係覺得呢個獎如果無咗啲同事嘅話,係無可能有。我覺得個獎係屬於我哋成個團隊,而唔係淨係屬於我一個,我只係出嚟present嗰個,但係如果無成個團隊嘅任何一個人,係唔能夠成事。」

Cath難忘同事積極地為她圓夢,她更封幕後團隊是「全宇宙最好嘅團隊」,她說:「佢哋好信任我,就算我講咗啲幾無稽嘅諗法,或者宣傳計劃,佢哋都肯一齊熱血地去做,呢個係好感動。」問到得獎後會否感到壓力倍增?Cath笑言:「我暫時未感受到,未消化到我真係攞咗個銀獎,我覺得真係好夢幻呀!」

Phil珍惜得來不易的機會

至於Phil比小師妹多捧一獎,他分別獲得叱咤樂壇唱作人銅獎,及他創作的歌曲《Dear My Friend,》獲得「我最喜愛的歌曲」。對Phil來說,創作人銅獎的意義重大,因為是他時隔3年再獲此獎:「一直以嚟我都係以音樂行先,同着重以音樂去代表我嘅事業,所以終於可以上返呢個台攞呢個獎,得來不易,既開心又緊張,因為知道上去嘅機會唔多,而且叱咤嘅獎有代表性。」他更提到自己對創作的堅持:「我覺得創作好重要,我好堅持要唱自己寫嘅歌,但有一刻我覺得自己好似去到樽頸位,所以嗰時做咗個決定要去美國進修,嗰陣時好擔心離開香港,大家會唔會忘記咗我⋯⋯」事實證明他的努力都被樂迷看到了。

Phil在台上講感言時,提到自己仍然很有火,他續道:「雖然我入咗行都11年,我依然好enjoy每次上台,去做一首好嘅歌、去唱一首好嘅歌,it never gets old!我好有火,因為每次做每一件事都歇盡所能。」他不諱言近兩年成長不少,學識除了製作出好音樂以外,還有其他配套以令自己的音樂可以接觸到更多層面的聽眾。另一方面,他睇準現時市場雖然競爭大,但亦代表多了很多可能性,他分析指:「多咗人去留意香港嘅音樂,this is a great time,可以做多好多類型嘅都得,同埋大家開始接受緊更多唔同類型嘅歌,所以話嗰種火伸延到想同唔同嘅歌手們合作。」

着重歌曲能感動人心

講到合作,由Phil作曲、男歌手姜濤主唱的《Dear My Friend,》昨晚獲票選為「我最喜愛的歌曲」,身為作曲人的Phil上台領獎時,讚揚姜濤演繹得很好,原來這個合作有段故:「呢首係第二首歌作俾阿姜,我記得第一次寫歌俾佢嘅時候(《孤獨病》),監製Edward Chan同我講,話阿姜好細個,叫我唔好俾太deep或成熟嘅題材俾佢,去到第二年嘅時候,我睇到佢嘅成長,睇佢IG知道佢有啲經歷、有好多唔開心嘅嘢,所以我覺得可以寫一首deep少少嘅歌。我記得我寫時第一個感覺係『呢首歌一定會令到好多人喊』,但我唔知道佢會唔會鍾意。佢聽完第二日就覆咗話鍾意,同埋send咗一段字俾我,話佢係想紀念佢嘅朋友,聽完佢嘅故事,我覺得要俾多少少空間佢,寫多少少backstory。」

對於歌曲得獎,Phil坦言同樣開心:「It’s different,但係都好開心,因為『我最喜愛的歌曲』每年得一首,一年有幾百、成千首歌,得一首歌攞到!」Phil更藉今次得獎,印證其作曲指標:「我做音樂嘅指標係有兩樣嘢,一個係令人開心,同埋touch people’s hearts,而家我作嘅曲真係感動到好多人嘅心,咁咪好囉!我覺得就算唔係我唱,但隻歌我都有份去做,而我做緊嘅嘢係真係it means something in this world,咁就已經足夠。」

得獎後繼續前進不停步

剛獲獎的Cath和Phil,即晚與唱片公司同事慶功後,Phil一返家便在社交平台開Live分享得獎喜悅,亦趁機答謝粉絲支持;Cath則與同事暢飲,她笑言自己應該會興奮到失眠。而兩位歌手並未因獲嘉許而稍作休息,反而已為將來計劃,Cath說:「已經預定檔期寫歌,我真係好感謝各位同行嘅所有人,因為除咗團隊之外仲有啲粉絲朋友同屋企人,而我唯一可以報答到佢哋嘅嘢,就只能係做好音樂,所以已預時間寫歌。我完咗頒獎禮都有同Phil傾偈,佢都係話想寫歌,我都覺得係應該攞住呢份情緒去寫一首歌。」Cath更希望挑戰不同類型的歌,也會努力突破自己的框架,看看自己可以嘗試幾多不同種類的音樂。

至於Phil就表示再找其他歌手合作,「我覺得音樂嘅行業裏面,好多時係大家去dream下、傾下就會發生,我唔係一個好識social嘅人,難啲去接觸同帶出新合作機會,所以今年除咗作多啲歌,都要的起心肝去傾合作,想合作嘅人即管去問佢,或者send多啲demo出去,音樂主動啲係好事嚟。」他坦言未有特定想合作的目標歌手或音樂類型,但已經十分期待。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。