練美娟童心未泯攬實「毛毛」狂打卡《怪獸公司》Merry GIFTmas @Cityplaza


今個聖誕,適逢迪士尼與彼思經典動畫《怪獸公司》上映20週年,太古城中心推出特別企劃,由即日至2022年1月2日期間為大家送上「Merry GIFTmas @Cityplaza」聖誕主題活動,將商場二樓中庭及中橋打造成首個「怪獸公司」主題大型裝置,招募大家加入「怪獸公司」,化身派送員將禮物派送給大人小朋友,傳送聖誕快樂能量,讓大家齊齊於太古城中心「LIVE HAPPY快樂識放」!

一向予人開心果形象的練美娟(娟姐),早前拍竣ViuTV新劇《反起跑線聯盟》趁得閒,即往太古城中心的「Merry GIFTmas @Cityplaza」聖誕裝置打卡。至愛動畫《怪獸公司》的她,甫見到化身聖誕老人派禮物的「毛毛」,立刻衝上前攬到實合照,之後還作狀幫「大眼仔」捧禮物,十足大細路!走進「阿Boo 快樂睡房」時,看到細細粒的「阿Boo」站在床邊迎接她,娟姐又興奮大叫:「真係好Cute呀佢!」並急急腳坐在「阿Boo」旁邊大影特影。

憑港版《大叔的愛》八卦同事「Carmen姐」一角人氣急升的娟姐,近期廣告及商演接踵而來,可謂豬籠入水,她直言工作量是入行以來最多的一年,合共6位數字進帳,問到會否買份大禮獎勵自己?曾經歷半年零收入兼被迫住劏房的娟姐說:「我會儲起啲錢,因為我係一蚊都種落泥土嘅人,從來唔賭博亦好少投資,呢種性格係由細生成,畀好多錢我都係婆仔性格。」雖然她自嘲好慳家,但聖誕將至,娟姐透露正物色小禮物送給好友,希望為大家製造快樂驚喜。追問聖誕節可獲男士約會?單身的她表示:「仲未有,但都唔會覺得Lonely,因為有家人朋友陪伴,其實一大班人一齊慶祝仲熱鬧啦!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。