陳婉婷、香珮汶、小豆(KOL) 、Angela 為Uplive拍廣告


藝人陳婉婷、香珮汶、小豆(KOL) 、Angela 日前為直播平台Uplive拍攝廣告,Hebe 笑言是今年最後一個廣告工作,她作為誠心教友,聖誕節對她來說意義重大,她預告當日會到道風山參與宗教活動,與家人睇聖經了解教義:「因為聖誕節係耶穌出世嘅日子,細個我都好多時會同教會嘅朋友過,但係大個咗或者出嚟做嘢之後少咗參與,近排因為好朋友令我再重搭宗教,所以今個聖誕我會同好朋友、屋企人去道風山度過,一齊睇吓聖經咁慶祝。」

Hebe就話舊時掛住搵錢,放棄與家人聚天倫嘅時光,所以當年離開TVB之後,第一次同家人去日本慶祝聖誕節:「當時就係疫情之前,係我第一次睇到落雪,一邊睇雪一邊浸溫泉。舊時淨係Focus喺工作,好怕離開咗香港會錯失機會,而且我當時冇乜積蓄,所以足足七年都冇同屋企人去過旅行,到今時今日大家都仲會提起,真係好難忘。」

近年做直播主播旺丁又旺財,但陳婉婷就話自己唔識買「貴價」禮物,唔會亂咁花錢:「我開party買親禮物大家都唔想要,諗住實用啲買頸巾、充電器,但比人嫌棄!嚟緊大家都仲未可以去旅行,所以我一定會做直播同Fans見面,感謝大家一直嘅支持,令我來年都可以繼續追夢。」


同場的香珮汶就話今年直播收入不俗,豪花五位數買禮物贈好友:「大家今年都唔可以旅行,所以好多Party嘅邀請,買吓買吓都成萬蚊!不過依家疫情都幾勁,大家都要留意吓,同埋大家『餓」咗咗耐,要小心啲唔好飲醉,有咩蝕抵就唔好啦!」


小豆(KOL)


Angela

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。