【UTO電影】陳貝怡支持賀峰眾籌拍電影

【UTO電影】藝人陳貝怡Natalie和導演賀峰出席電影活動,Natalie透露是次係特別場,播出自己主演女主角青春戰記1,其實上年已上畫,今次十分榮幸被SingularDTV選中,包場播映,亦為賀導籌備新電影“畢業症後群“眾籌計劃做宣傳。

提到電影,Natalie主演女主角的青春戰記2【來得及再愛你】將會下月上畫,十分興奮,是平和基金支持的,以戒賭為主題,Natalie還劇透會獻出大銀幕初吻,記得拍攝前一晚,都好緊張,雖然有心理準備,但拍果時都感覺怪怪,因為有拍攝人員在旁,比人睇住kiss,真係有吾自然,好彩拍攝順利,一take過,否則要NG,愈NG愈怕羞。吓?吾好誤會,再NG吾係我怕羞啵,係驚對手怕羞咋啵。我係演員,專業㗎。

Natalie黎梗要做青2電影宣傳,都忙,如有時間都希望唱歌,自己最喜歡胡琳,覺得佢嘅形像歌路很仙氣,就似不食人間煙火嘅感覺,好高境界,自己要努力學唱歌。