樂壇小天后炎明熹 落力為 《2021飲食天王頒獎禮》表演


梁震宇、名媛諸葛紫岐(Marie)、「聲夢人氣王」炎明熹(Gigi)、可人Kelly及名人胡曦文等日前出席《2021飲食天王頒獎禮》。

炎明熹早前因過勞缺席活動,在頒獎禮上未見不適,依然落力表演:「入行前就瞓九小時,依家都有六個小時瞓嘅,都冇問題!若果捱唔住會同公司講。舊時可以瞓到自然醒真係好幸福。」

問到入廚經濟,Marie笑稱:「我係地獄廚神嚟㗎!不過我都好鍾意食嘢,囝囝跟得我哋食好嘢多,都開始有要求!」Marie早前患上蛋奶敏感,唯有努力忍口:「自己都好鍾意食甜品㗎,唯有忍口唔食,因為食完可能會腫。」

同場的林作繼續與女友耍花槍,被對方踢爆未準備聖誕禮物:「我已經送咗啲聖誕禮物比佢,佢仲想叫我送啲幾萬蚊嘅西裝,林作話會折現比我,但信住先啦!因為到時作佢會話未出糧、未過蚊拖住先!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。