TYSON YOSHI首次參與執導新歌MV 為圎夢向童年動畫致敬

近期人氣急升歌手 TYSON YOSHI於今夏推出的《 BETTER 》獲得多眾多樂迷喜愛,令眾人期待萬分的新歌 – 《 THAT GUY 》終於在前日(19日)於各大電台及音樂平台上架。日前(20號)新歌MV於迷你電影院舉行首播會和Fans Meeting,與樂迷們一同分享喜悅。昨日Tyson放棄平時靚仔樣,一改以往型格造型,是因為希望以導演身份出席而非演員身份。

是次MV,Tyson為了圓夢為兒時最愛的動畫致敬,但計落條數如果依佢諗法拍,應該會破產!好彩Tyson朋友眾多,而MV拍攝團隊由《 TO MY QUEEN 》便一路合作到現在,一眾好友聽完已二話不說落手落腳幫手,他先不用銀包破產,但人情卡就真係碌到破產!Tyson表示非常感激所有工作人員既幫忙,MV由籌備到面世經歷接近4個月!

被問到又以女朋友為靈感,Tyson就直言其實仲寫好咗三首都有關女朋友,不過暫未諗到幾時派,但下首就唔講女朋友啦,仲講明12月再有新歌,請各樂迷期待!

昨日Fans meeting可謂非常成功,一眾樂迷一度迫爆場地,更有FANS帶玩具槍反射Tyson, 場面可謂非常搞笑!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。