火炭金悅軒 用心製作 美味特色中菜


搖擺天使梁安琪Angel 最近獲得 VIP 音樂榜飛躍進步歌手 銅奬,今晚Angel 就係 火炭 Bandhouse 附近位於坳背灣街金悅軒請食慶祝晚飯。訂枱時餐廳老闆知道Angel 攪慶祝就特別安排左幾個金悅特色菜添喜慶。


先吃前菜水果薯仔大蝦沙律,大蝦好新鮮,賣相完全是酒店級水準。


另一道前菜,金果蛋黃釀燒五層肉,在叉燒中釀杏脯,令叉燒不會肥膩,配上海蜇青瓜,十分開胃。



燒鵝出面食得多,今次係我第一次食金悅燒鵝,可以算是頂級,超級推介,燒鵝皮脆肉嫩,肥而不腻,好厚肉暖暖的,我就特別加多個米粉,配上燒鵝同燒鵝汁既米粉,超好食。香煎芙蓉帶子,餐廳用了日本刺身帶子,大大粒,厚肉,加上好滑既蛋白做底,一種好清新的感覺。
酥炸生蠔,超級大只,炸得岩岩好,好多汁,勁好味,食完仲想食多只。

最後一道菜,野菌濃湯浸鴛鴦絲。鴛鴦絲由萵筍絲及蘿蔔絲組成,加上野菌及濃湯,這道菜都好花功夫,切絲後更好吸收濃湯精華。

最後甜品有驚喜,有自家製椰子雪糕,好正出面真係食唔到。

另外老闆有提到,現在老闆親自管理,重新陪訓及請過新員工,希望令食客開心滿意。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。