《#PTGF出租女友》張沛樂真飲酒撩趙善恆


張沛樂(沙律)在導演鄭峰嵐執導新片《#PTGF出租女友》中飾演一名ptgf,其實這是她二次扮ptgf,早於三年前沙律已拍過話題劇《向西聞記》單元《PTGF&PTBF》,笑言自己都算係ptgf「始祖」,雖然角色職業相同,但性格有異,《向西》角色較中性柔和,電影《#PTGF》的角色就巴渣、剛烈,更屬一個隱藏角色。


電影中有場戲講述沙律同恆仔邊飲酒邊傾偈,沙律在現場亦飲真酒,「劇組有問拍呢場戲少少哋飲啤酒係咪ok,我話冇問題,入戲啲,飲酒同飲茶唔同feel,啤酒唔會咁易醉,我都飲得嘅。」沙律稱她平日飲酒會睇心情,跟朋友開心飲酒relax當然好,如果出席活動就不會飲太多,「揸杯酒做樣,唔會俾自己控制唔到嘅情況出現。」

拍飲酒這幕戲後,沙律緊接拍攝的是一場「動作戲」,她打得似模似樣,亦相當兇狠,她笑說:「見到我有啲身手係咪?我好開心自己有身手,我一直期待自己有動作場面,剪片後睇落感覺好型,一定冇專業咁勁,但有少少動作戲都開心。」沙律以前有打拳,又玩過武術堂,今次正好大派用場,因她要擸煙灰缸擊向一位男演員對手,劇組特別帶來三個膠製的煙灰缸給沙律「打人」,豈料她連續打爛兩個,到剩最後一個道具時,劇組人員提她再打爛就要用真煙灰缸,沙律說:「對手係呆咗望住我,好驚,話『你唔好呀!』但最後佢冇受傷,我又冇撞瘀嘅。」


沙律和恆仔在片內不乏對手戲,兩人以往曾合作拍網片,相隔幾年在電影碰頭,沙律形容大家感覺都初心,沒有太大轉變,未知恆仔對沙律的演出有沒有評價?她表示恆仔讚她有進步,但她覺得仍有很大進步空間,始終自己演戲經驗不多,只是學行階段;而她覺得恆仔因早前拍《一秒拳王》操fit,人瘦了而且「乾身好多」;至於兩人在片內的關係,沙律打趣:「我哋好親密但冇親熱關係,講太多唔好啦,入場睇啦。」
港產話題片《#PTGF出租女友》由導演鄭峰嵐執導及編劇,監製周顯、舒小獨,出品人梅偉琛、吳文俊、鍾培生、舒小獨,出品公司為UPTV娛樂、中國創意數碼娛樂及香港電子競技有限公司。電影將於9月22日正式上映。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。