《#PTGF出租女友》10女登場中秋獵奇 鄧月平娜美扮黑寡婦小丑女搶鏡

由新導演鄭峰嵐編劇及執導之本土獵奇式輕喜劇電影《#PTGF出租女友》,電影公司有見於中秋節檔期更佳,決定由原來9月9日上映延至9月22日上畫,並於日前釋出全新官方宣傳片,片內包括市民街訪、對於「ptgf」有何睇法,同時介紹電影內的10位「ptgf」,有鄧月平(Larine)、秦楚瀅(娜美)、程美段、張沛樂(沙律)、郭奕芯(Ashina)、馬俊怡(Rose Ma)及從招募選出的新演員葉俙賢(Amber)、素凱琳(Erena)、曾嘉晴(Angel)和陳莉寶。

宣傳片展示了10個女仔的角色各有不同性格,除了Rose Ma、Ashina和陳莉寶打扮性感外,飾演ptgf好姊妹的Larine和娜美有學生look上堂,被老師問「可唔可以介紹一下咩叫打飛機加800?」一語篤爆兩人身份;另外她們又以cosplay於黑夜現身街頭,Larine戴短髮、全身貼身黑衫,cool到爆扮黑寡婦,她路經街頭時更偶遇男主角趙善恆(恆仔);而娜美則扮小丑女,一頭白髮緊身look,原來兩人係cosplay做私影,供龍友拍照。

Larine戲中飾演ptgf「芷純」,她覺得黑寡婦該場戲很特別,因她一直想挑戰不同演出,而當日拍cosplay更含打戲,「套戲服係度身訂造同埋要入電令到套衫着燈,服裝方面嘅造型同埋個頭妝都好有心思,港產片入面見到黑寡婦,好佩服導演嘅創意。」

Larine指導演為了效果更好,不惜重拍,她也明白港片要拍多次成本很大,「效果出嚟係嘩然,我覺得黑寡婦直頭可以拍一部戲,拍得好好睇。」

娜美飾演「芷純」的ptgf好友「Wing」,角色係個MK妹,任性大花筒、但對朋友很有義氣,戲中娜美要講粗口,她笑言自己都要適應:「拍戲嗰段時間好喺角色入面,日常生活特別多粗口,「有次我同屋企人食飯,同媽咪講咗句粗口,嚇親媽咪。」她指角色跟自己最相似的地方係錫朋友,「Wing」很維護「芷純」,娜美看「Wing」這個角色時,都覺得她有時為義氣幾蠢,睇返自己都覺得蠢蠢地,但她會不會似角色般亂使錢?她笑說:「我鍾意儲錢,好慳家,同屬金牛座唔知有冇關係,好鍾意格價,一兩蚊都會就住,使錢要能力範圍內。因為細個家庭幾窮,覺得有錢傍身最緊要。」

改編自真人真事網絡小說之港產電影《#PTGF出租女友》,由鄭峰嵐執導及編劇,監製周顯、舒小獨,出品人梅偉琛、吳文俊、鍾培生、舒小獨,並由UPTV娛樂、中國創意數碼娛樂及hmvod發行。電影將於9月22日上映。

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。