王漢勛Dave新歌出爐 o3鐘雨璇任「羅拉」女主角

歌手兼排舞師Dave王漢勛日前新歌「羅拉」終於於網上發佈,新歌內容除咗有性感舞步之外,仲會帶出咗其實Dave係愛情觀上同價值觀上嘅大轉變。參演方面邀請到O3鐘雨璇及舞蹈家毛維參與女主角及男配角部分。Dave王漢勛2021年最新個人單曲《羅拉》,重回舞曲陣列的第一炮!《羅拉》歌詞是借用經典電影和遊戲角色,去表達對愛的勇敢,以及對夢想堅毅的追求。


「羅拉」的剛性,突破了一般女性既定的温柔,從而生出探討男女性別角色顛倒的意念:女性既可陽剛、男性亦可陰柔嗎?曾子揚作曲編曲,文探花填詞,Samuel Tam監製,加上Dave以中性及略帶惰性的歌聲演繹,製作了這首既跳脫也不覊的舞曲《羅拉》。而o3鐘雨璇是Dave非常欣賞的女藝人之一,其中的她對工作的堅毅精神,「羅拉」女主角便非她莫屬。


DAVE直言:「以前再細個嘅時候唔識珍惜身邊人,去到好多時候人走茶涼嘅時候,我哋先至覺得嗰個人嘅付出,其實係好難得,不過踏入三字頭之後,慢慢體會到一種心胸開闊嘅感覺,對好多人同事都抱有感激之心,都對每種離離合合都給予尊重。」

「另外其實MV嘅我係以前嘅自己,受到愛情嘅創傷,變得放縱,落去酒吧麻醉自己,其實呢種感覺係清醒過後唔好受,更傷害自己身心。倒不如全心工作,提升自己後更會尋找到更合適的緣份。」

Dave更坦言,音樂其實代表每一個階段的自己,無論每首作品成敗也好,也是熱愛音樂的一種堅持,對於一位獨立歌手,這種堅持實在珍貴。Dave祝願大家遇到自己嘅真愛,對愛失望嘅人搵到你哋嘅「羅拉」。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。