陳頴嵐簽約66文化傳播 努力裝備自己 向全能藝人目標出發

陳頴嵐(嵐嵐)舞台劇出身的佢,最近接觸更多的幕前工作,由演員丶歌手到主持,樣樣都想試,又樣樣都肯學肯做!

一向形象大癲大肺的佢,直言從認真情深的歌手mode,跳去搞gag冇底線的主持mode,有時都怕自己拿捏得唔好,觀眾會唔知點睇嵐嵐尼個人,不過嵐嵐坦言,好多時觀眾睇到的未必係真,真嘅又未必俾觀眾睇到,所以做得尼行,只能夠不斷地做好自己,用時間丶努力同實力去說服人。

嵐嵐希望成為一個全能藝人,佢知道要兼顧好演員丶歌手丶主持3個角色,條路好長,但起步一定要唔怕瘀丶夠膽試丶唔可以怕錯或者自己唔夠好就唔做,要越做越勇,越挫越強,咁先學到野,經歷累積返嚟的經驗,就係日後嘅實力。

由小到大都參加歌唱比賽的嵐嵐,原來一直都冇接受過專業的音樂訓練,一直都係靠睇YouTube 丶歌手的live去模仿人地的表演,直到大學畢業之後,自己搵錢就開始不斷培養返自己的專業,去學唱歌丶學跳舞丶學彈琴,甚至特登去打拳,操fit d 自己的體魄,希望有機會拍動作戲既時候,自己個狀態同身體都係隨時 ready 。


大學本科唔係表演的嵐嵐,坦言自己乜都唔識丶唔識人又冇後台,曾經比人問,憑咩學人發明星夢,果陣時唔識答,而家成熟左,嵐嵐覺得夢就係用嚟發,重點係有冇決心同行動去發尼個夢,所以最近嵐嵐就和66文化傳播合作。希望可以接觸更多幕前機會,磨練自己嘅實力。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。