《等一個擁抱》 李璧琦讚龔柯允性格直率 拍攝空檔跟陳友齊jam歌

演得又唱得的李璧琦(Becky)在新戲《等一個擁抱》中與龔柯允(Karen)飾演兩姊妹,兩人童年時被戲中父親陳友拋棄,長大後作為大家姐的Becky既要照顧患上腦退化症的陳友,又要到馬來西亞勸妹妹Karen回港原諒父親,不少戲份都相當椎心,其中一場Karen與陳友吵架吵得面紅耳赤,令在門外的Becky非常難過,相似的情景更勾起她埋藏多時的童年單親家庭不愉快回憶,最終看回放時忍不住觸動落淚!

Becky透露當日拍攝的場口正是自己主唱的主題曲《記憶的碎片》出現的情節,因此當日邊拍攝邊播歌,令一家人都非常入戲,感受很深刻,而家人大吵大鬧的情景更曾經發生在Becky的童年身上,Becky說:「童年時父親離開咗屋企,相隔好多年後父母因為要討論一啲事而再見面,當時我已經長大成人,當晚我準備踏入家門時聽到父母鬧交鬧得好大聲,呢個畫面、聲音同戲入面情節好相似,當時嘅我就離開咗屋企同不由自主咁喊,直到近年我有機會去諮詢專業人士,原來我好細個時嘅恐懼一直無處理到,所以一聽到差唔多嘅聲音、加上同樣企門外面潛意識有好多感覺衝出嚟,係控制唔到,所以呢個場口對我嚟講好真實!」

雖然拍戲勾起傷心往事,但其實今次Becky與Karen、友哥合作拍戲是非常開心,Becky大讚妹妹Karen十分直率,與角色性格表現得很相似,因此相處得好自然。Karen則指與Becky、友哥都是音樂人,因此大家在拍攝空檔時就會一齊討論音樂,Karen說:「有時拍攝空檔友哥會俾音樂片我地睇、一齊傾下,或者友哥講起某隻歌就會起beat,我哋一齊唱,間中仲會一齊jam歌,大家多咗默契!」

《等一個擁抱》由真証傳播出品、陳永文監製、王炳雄執導、陳友、龔柯允、李璧琦、何基佑、李任燊等演員攜手演出,並在大澳、馬來西亞取景,將於本周四4月15日公映。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。