組合All for One 獲Viutv 音樂節目提名新人獎

ViuTV「Chill-Club 嘅人人樂壇,音樂第一」頒獎典禮如箭在弦,將於4月18日假九龍灣展貿盛大舉行。


今年,樂壇雖然因為疫情關係,好多演出不是取消便是延期,但也是一個很好嘅機會讓歌手們可以專注製作音樂,而樂隊組合All for One,除了被邀請參與「勁歌」頒獎禮之外,還被ViuTV提名Chill-Club人人樂壇,音樂第一嘅新人獎,可見佢哋嘅努力並無白費。據知嚟緊佢哋仲會有唔同搞作,大家記得留意住。


All for One, 由5人組成,中間經歷成員嘅變動,最後以現時陣容出道。分別係團長/結他:俊熏、主音:Aiden、結他:梓朗、鼓手:Eric及Bass手:Jackie。成團大約年半嘅時間,2020夏天憑「點火」一曲嶄露頭角。能夠參與再次被提名參與樂壇嘅頒獎典禮,足以證明樂團開始受人注視同肯定。寄望All for One 來年能為樂壇與及樂迷帶嚟更多好音樂。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。