王祖藍與李亞男再誕千金

王祖藍與李亞男的第二個愛情結晶出生了!BB女的英文名字是Hayley Wong,中文名則是王海靜。由於兩名愛女同在12月出生,祖藍與李亞男這對24孝父母,早前特意舉行迷你慶祝派對,慶祝大女Gabby兩歲生日快樂的同時,亦隆重歡迎Hayley這位新成員。

問到祖藍與亞男第一眼見到Hayley是否很感動時,李亞男笑言:「當我哋第一眼見到Hayley時,係覺得好搞笑同神奇,因為佢同家姐一模一樣樣,見到佢就好似見到啱啱出世嘅家姐咁,實在真係太似樣了;唯一有一點唔同,就係Hayley個鼻好似仲大過家姐咁,係一個大鼻妹嚟,哈哈哈!但好感恩佢係一個好漂亮嘅孩子,好多親友睇咗相後都讚佢好靚女。」祖藍則補充謂:「好感恩佢唔似我,最緊要係個樣唔好似我,似晒媽咪就可以架喇。」

問到Leanne再生第二胎是否沒有第一胎那麼緊張時,她則謂:「因為有咗第一次嘅經驗,又因為我係開刀,好多嘢都按照住schedule發生,所以今次就真係冇咁緊張同激動,但當然嗰種開心同奇妙嘅感覺依然係非筆墨所能形容。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。