Rose Ma、陳嘉儀 為Uplive 拍廣告

電競網紅Rose Ma、電競KOL蔥蔥、Model 陳仙迪 Cindy、KOL陳嘉儀Tracy Chan、台灣熱爆KOL小雲寶寶為直播平台UpLive拍攝廣告。

Rosa Ma露腰上陣性感清涼,不時擺出誘人Post。她表示近日忙於蠟燭店生意,更開教室授課:「佢地又唔係為我而嚟嘅,男學生都係為咗整禮物比女朋友,所以唔好諗太多!依家投資咗六位數,因為我太愛呢門手藝,所以蝕晒都唔會肉赤!」


而同場的小雲寶寶就受到疫影影響,未能回台灣工作:「香港同台灣Fans都好唔同,因為香港Fans好直接,佢地有咩要求會同你講,如果有機會都想兩地發展!」

左起: Model 陳仙迪Cindy,陳嘉儀Tracy Chan,Rose Ma,電競KOL蔥蔥,KOL小雲寶寶

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。