Canband 貨車上開Live 「相信一切是最好的安排」

樂隊 Canband 日前在鬧市中一架流動音樂貨車上開 Live. 主音郭浩皇 (Alex )表示希望竭盡自己所能,將音樂做好為大家打氣同娛樂大家。 同時好感激有今次咁特別嘅演出經歷,仲笑言今次感覺好似喺鬧市中嘅動物園。
在疫情底下好多音樂界嘅同行都冇工開,樂隊成員為了穩定生活,都努力用不同方法賺取外快,好似兼職做水手,做Uber 司機等等。鍵琴手Edward Lau 表示好掛住以前做concert 感覺, 希望疫情快些過去,依家佢都好努力響屋企做歌曲製作,為疫情過後做好準備。
結他手阿康表示,喺貨車上開live好新鮮,係日本就見得多,香港真係第一次。鼓手阿熙表示好欣賞陳蕾自己作曲作詞 所以專程揀嚟“相信一切是最好的安排”同埋因為呢首歌嘅意念亦都好符合 Canband 嘅宗旨。另外樂隊很快亦會有新作同大家見面 Canband 希望可以繼續用心做好音樂同大家逆難而上。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。