郭浩皇加入新晉樂隊 Canband 重拾音樂


新晉樂隊 Canband 日前拍攝造型照 Canband 除了即場演釋翻唱歌”Nothing’s gonna change my love for you” 外,亦唱了兩首原創歌曲。主音/藝人郭浩皇(Alex)更演奏色士風。


郭浩皇表示:「呢3年一直專注娛樂台主播同演員嘅工作,直到舊年遇到 Canband 令我再重拾起對音樂嘅熱情。估唔到同3位成員一拍即合,迅速由朋友變成兄弟而家仲做埋戰友添。Canband 嘅宗旨係『冇人話世界係完美, 但就算活喺最暗黑嘅一方,總有最閃嘅光, 我地同大家一樣都唔係超人, 只係想竭盡所能咁將每件事做好』Canband最近亦都加盟咗新公司,而家選擇緊 Demo, 希望新作盡快同大家見面。」

當日公司亦特意安排神秘蛋糕俾鼓手阿熙。阿熙表示:「好開心公司同隊友比呢個驚喜我,今年嘅生日願望係希望我地Canband可以做多d好歌出嚟。亦希望音樂界可以盡快搞多d演唱會,等樂手行業可以回復以往既蓬勃。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。