何雁詩睇mirror 唱 live 好High 著住浴袍Cover 《正式開始》


何雁詩Stephanie 第一次睇mirror 唱live說:「聽到好多人嗌,我都忍唔住跟住嗌, 原來尖叫住黎睇mirror真係好high架!!!直頭感覺回春(回到青春期)!今次就cover左 Ian 的「正式開始」,呢首歌真係洗左我腦,全日瘋狂「開始有心跳」,對於我呢個連自己歌都未必記得晒歌詞的人黎講,能夠背到呢首歌實在好犀利。」

另外今次我嘗試將自己d cover提升程度,特別搵左朋友幫我做mixing。而係拍攝畫面方面亦花了很多次的嘗試才最後收貨。本來已拍好10幾take,幾個唔同角度,但最後再剪片期間自己都係唔收貨。所以本來已換了睡衣和浴袍也逼自己再嘗試,最後出了這個「留家避炎浴袍版」.


全片請到我的YouTube channel 看喔~ YT Channel: 何雁詩Stephanie Ho .
#留家避炎版 #無啦啦浴袍團
#事實上因為本來早已拍完諗住剪完片瞓覺 #但係自己唔收貨#所以突然再拍過 #小鮮肉啊 #姐的青春還在喔

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。