陳健安上程瑤節目分享防疫貼士

近期肺炎疫情全城關注,除了掀起一輪防疫用品搶購潮外,對於如何做足防疫措施都議論紛紛。有見及此,程瑤近日便邀請了於理工大學護理學院畢業的C AllStar成員陳健安,接受其主持的網上節目《商演女皇》,程瑤表示︰「因為知道佢讀護理系,對這方面有認識,所以便請他來分享更多防疫知識及小貼士,雖然大家都減少外出,不過佢一口答應上來,真係非常感謝佢。」

節目中,陳健安透露近兩星期特別在IG製造了短片教大學防疫知識,笑言為吸引人更加注意,特別把這系列短片命為「煩過你阿媽防疫提醒」,他表示︰「記得年初一時已有確診個案出現,當日我返到屋企冇咩嘢做,便諗拍下片,因為我在防疫方面有一些生活化例子可以做到,唔知大家識唔識,又或者大家可能都會諗到。於是我年初一便拍了一段片,比較生活化。」

提到分享的生活防疫小貼士,陳健安透露主要是如何減少手指接觸外界的東西︰「例如開門可以用手虎口位去開,推門是又唔好用整隻手去推,用腳推門底部,其實目的係盡量減少接觸外界東西,不要用手指頭,因為手指頭大家最常用去摸東西,尤其摸自己的五官。」程瑤大讚他的例子相當實用︰「大家之前可能唔會太留意呢方面,但疫情出現後突然要去學,有這些短片去睇是好事,可以提高大家警覺性。」

此外,陳健安又笑言已在家中設置「防疫區」,他笑說︰「我將屋企有個地方手造成防疫區,如果係屋企人上來食飯,或者自己都好,背囊外套帽,全部放在這裡,唔會拎入房或者拎入屋內,而鞋就抹左先放入鞋櫃。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。