羅凱鈴再為Singleton 音樂節掀高潮

 一連15場Singleton 音樂節第二場邀請網上人氣極強的樂壇新人羅凱鈴Judas演出,細緻的聲線令全場氣氛推到頂峰。 羅凱鈴Judas剛完成個人演唱會,加上被網友譽為「Busking王」,不少Fans慕名入場:「今次我都係唱人地歌為主,最緊要大家聽得有共鳴,何況fans鍾意聽我把聲,所以邊個首歌冇問題,我習慣係叫大家點唱,佢地想聽乜我咪表演乜,佢地開心就可以!不過呢個方式幾考功夫架,因為我未必首首都識彈識唱,盡可能滿足大家。」

Judas就話自己酒量淺,鍾意淺嚐威士忌:「呢晚開騷前我唔敢飲酒,因為怕影響音準,所以完騷之後可以呷兩杯!其實我通常都係屋企飲酒,所以唔洗怕飲醉。但係都試過飲多咗,搞到係咁嘔,個一刻發誓以後都唔再飲,不過幾日之後當然唔記得咗啦!」
羅凱玲笑指另一半都有到場支持,享受音樂節的樂曲:「去到冬天唱歌其實好好feel,因為聖誕節凍得嚟又甜密,好多冧歌可以唱!今年我係大豐收,由街頭busking變到有人邀請我去音樂節演唱,好感恩大家的支持!出年我都會繼續鑽研樂器,好似鼓或者銅管樂器,希望自己作品會有更多人認識!」

Singleton Music Fest 於日前正式揭幕,第二場羅凱鈴為樂迷帶來1小時30分的音樂享受,讓樂迷陶醉在音樂及威士忌之間。一連15場Singleton 音樂節將在不同Whisky Bar舉行,讓樂迷在Whisky and wine之下 ,享受每一日星期五晚上。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。