【UTO娛樂】EOL | 余美虹:特色手工啤,石門据扒勝地“兄弟工房”

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:鄧乙己老師(玄學家),驍騰原,温冠麟,楊德華,聶振邦,朱紀菲,林家亨,岑智勇,陳顯歴,黎家聰 & 鄭希鈉。

石門高質西餐廳——兄弟工房

上集~💁🏻‍♀️

估唔到係石門都可以食到咁高質嘅西餐☺️店舖裝潢簡單得來又不失格調♠️落地玻璃窗,黃昏時間食相當有feel🌅

下集~😋

音樂:點播試聽”乞討”。

開餐啦~🍽

熟吞拿魚你哋就食得多,半熟嘅感覺係第一次嘗試♥️估唔到係咁fresh 食落好鮮味😋配埋旁邊的木魚絲,好有日式料理feel

份量好大舊🤣性價比相當高的一款👍🏻咬落皮脆肉嫩💋一口豬肉一口酸椰菜,好夾!

想吃主食飯/麵類既,呢款我熱推🙆🏻‍♀️片段望落好似好乾,但其實係拍攝關係放耐左🙈但味道都冇變,忌廉汁唔會太膩,趁熱食嘅話應該仲正!

Samantha表示菜式多到唔知食邊樣先🙈

點擊參加HKRD

依款又係好巨型,性價比⬆️兩個人既話一人一隻脾唔洗爭🤣廚師用咗香草和特製醃料去煮,所以唔洗醬汁都夠味。

來自西班牙🇪🇸的黑毛豬肉,特點係略為嚡身,要食到靚既真係唔容易😊肉質厚,唔好睇好似好乾身,其實醃得相當入味👍🏻

第一次是檸檬味嘅撻,酸酸味味好清新開胃💕想食甜品嘅不妨試吓

🍺Brothers 手工啤酒

一出IG Story就好多人問我係邊度買😝大家來餐廳食嘢就飲到啦!我好貪心,開晒三支試晒三隻味✌🏻個人最認為Lemon味最好飲,Toffee Apple就夠特別~

多到兩個人都食唔哂🙈 大滿足❤️

餐廳:兄弟工房Brother’s Chef

瘋味指數:10° (最弱-12°最高)

地址:沙田石門安群街3號京瑞廣場一期地下G43號舖

電話:(+852)65066502

營業時間:星期一至日11:00-22:00

坐門口外面影相都好靚㗎😉EOL去片:Samantha余美虹帶你做吃貨EOL(Eat Opinion Leader)