2019寫真 網紅主播-宣娜(Sheena)為宅男直播大解放


今年書展寫真戰的新血:「17人氣第一女主播」宣娜(Sheena)喺直播網紅界大有來頭,幾年前已簽約台灣人氣直播平台「17」晚晩定時勤做直播同宅男粉絲約會。憑住嬌小玲瓏嘅身材配上可愛「台式娃娃音」嘅聲線令收看直播的粉絲步步急升,並於去年2018「主播年度選拔」奪Top 1人氣第一女主播!


人氣指數爆燈嘅Sheena獲一眾粉絲聯合簽署要求推出寫真集。Sheena決定完成粉絲訴求,推出處女作大益宅男鐵粉! 首次出個人處女寫真集嘅Sheena命名其作品為《She is…》,並收輯了共十二個百變造型。由於常常在家玩直播同宅男互動,為求比宅男帶來親切感,當中當然不乏在家中的造型,實行在家「大解放」!


性格可愛活潑的Sheena問到可否接受宅男當男朋友? 她即是話當然可以: 「自己其實都好鐘意宅喺屋企,煮下野食煲下湯同打下機。」更稱自己係「一百分家庭式女友」! 大時大節不拘小節唔洗男朋友出街花錢食飯,唔洗幫自己拎手袋。鐘意研究整野食嘅佢會上網鑽研新食譜,一日三餐「餵飽」男朋友,更唔介意為男朋友洗衫買底褲。將於書展第一天(7月17日)空降書展攤位宣傳的她更會事先做佢日日熟練的「家中直播」,在家中大解放直播換衫比宅男鐵粉投票選出最受歡迎的性感戰衣登陸書展。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。