林曉峰與程瑤分享培育兒子心得

林曉峰日前聯同程瑤及老公朱仲賢獲邀出席保險公司活動,於台上分享多年來培育兒子的心得,互相分享生活的點滴。提到與程瑤份屬好友,林曉峰笑言與對方經常在工作合作成日見,不過雙方兒子只一齊玩過兩次,他說︰「我們兩家人的兒子都只係見過兩次,都是在生日派對,但大家都讀國際學校,好易就friend到。」
提到兩名兒子已十多歲,林曉峰透露有意讓兒子到外國升學,更打趣說要跟程瑤「偷師」,他笑說︰「我的兒子比他們的細少少,知道程瑤兒子準備到英國升學,加上我又鍾意足球,特別係曼聯,都會參考佢哋意見。 」不過他自言自己相當「孝順」兩名兒子,故會尊重兒子的選擇,他表示︰「我都要尊重番兩個仔,因為我好孝順我啲仔,睇下佢哋鍾意讀嘅嘢外國有冇呢?有冇其他渠道讀到呢,畀佢哋自己去搵,我地幫佢地做得太多野,會好似冇咗求生能力。」

朱仲賢認為 「沒有教不好的孩子, 只有不懂教孩子的父母」,他坦言好開心今日以「我最喜歡的父親身份」,與過千位來賓分享培育孩子,為他們籌劃將來的心得。而程瑤坦言應該讓兒子自由發展,絕不做怪獸家長,她說︰「好開心今日可以喺度同大家分享,我們應該幫助他們培養自己興趣,唔好畀太大壓力佢哋,只要佢哋開心最重要,當然品德方面就要好啦,唔可以做壞事,因為品德唔好,搵到錢都會用在唔好地方。」林曉峰則說︰「我的想法都係一樣,人的價值觀同品德好緊張,品德緊要過你讀唔讀到書,大個搵唔搵到錢。」

至於將來會否支持兒子入行做藝人,林曉峰笑說︰「國際學校培養小朋友唔係咁單一,做好多project去參與,你話佢哋會唔會做呢個行業,其實都可以,不過現在唔知。不過如果佢哋要入行,等我退左休先啦,因為佢出到嚟點同我鬥呢? 」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。