利穎怡珠海長隆同鯨鯊大合照


東張西望靚主持利穎怡(Joan)喺上周到珠海長隆度假區進行外景拍攝,在炎熱的拍攝旅程中,首先嚟到長隆橫琴灣酒店嘅「水世界」體驗剌激好玩的水上設施,Joan率先試玩「室內滑道」,玩後大讚刺激好玩;跟住走出室外挑戰「全新大沖關」,全程勇往直前勇闖險關,又趴高又要捐窿,喺過程中都數次跣落水池,玩完令Joan也消耗不少體力! 玩到攰就喺「冲浪池」輕鬆寫意坐喺得意浮艇relax吓先!

另外,Joan亦有去到「長隆海洋王國」拍攝潛水鍡鯨鯊,初初Joan都做唔到教練教嘅閉氣、吹氣指示,開始都怕因為做唔到指示落唔到上,最後Joan都克服心理因素,同不停練習教練的指示,最後都成功潛落去仲同鯨鯊有個大合照,令Joan留下難忘的回憶!

而精彩內容將於6月20日及24日晚上7時半於東張西望節目內播出。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。