【UTO娛樂】陳卓瑩小注怡情 賭神周潤發:大賭不會變李嘉誠

點擊報名參加。

【UTO娛樂|音樂】歌手陳卓瑩Cherry日前到澳門旅遊,剛滿21歲的Cherry終於有機會初踏賭場,她坦言:「我唔鍾意賭博,但係今次係滿21歲後第一次去澳門玩,所以好奇想入賭場參觀下。」

音樂:點播試聽“乞討“。

而被問到最後有否賭兩手,最終是贏是輸,她直言:「唔想掃興,陪同朋友玩下,全程只係坐係旁邊睇住朋友玩,間唔中比下意見,至在參與!最終我地係贏錢,但係我地賭得好細,金額就細到不值一提喇!贏錢當然好開心,但係更加開心既係我地識得節制,見好就收,開心進場開心離場!」最終Cherry只在賭場逗留短時間,把握時間去更多地方遊玩影靚相。

點播:菲一般講股。

其實Cherry曾有個朋友太沈迷賭錢,成病態賭徒,亦曾問過自己借錢,當時Cherry本著幫朋友,亦試過借幾千蚊比佢還賭債救急,豈料朋友無還錢不特止,更再問自己借錢,Cherry當然無再借,並好心勸該朋友戒賭,朋友不聽勸阻,反而粗言回复Cherry多事,後來大家都無連絡,朋友聚會都無再見該朋友出現,Cherry感嘆該朋友都曾經是可靠友善,豈料一沾賭上手,慢慢變了病態賭徒,概嘆賭博遺害。

影片:李秀恒網易專訪。影片:點播網易冼國林訪問。

#陳卓瑩 #Cherry #來得及再愛你 #乞討 #賭神發哥