UTO娛樂|國藝情報站 | 朱紀菲: 漢洋入行30年開處男演唱會 分享演藝生涯高高低低

【UTO娛樂 | 國藝情報站 | 朱紀菲】YEnnas朱紀菲每次唱K必唱金曲合唱歌”其實我介意”喺由漢洋和小雪合唱嘅,剛好今次接到通告,就喺出席訪問偶像漢洋在灣仔Red Mr舉行嘅《友共情三十載演唱會》記招,真係好興奮,之前一晚都瞓吾著。

出席嘉賓吳國敬、張崇基、張崇德、蘇姗姐、Joey Tang、范振鋒、李思欣、李國祥、譚嘉荃、李天翔、葉文龍、陳蕊蕊、喬寶寶、趙永洪、方紹聰、鄭詠謙、歐信希、程芷渝、宋芝齡、文凱玲、陳志忠、 邱芷微、傅晉杰、蔡宛珊、張國林先生(環星唱片公司老闆)、陳嘉倩、All For One(樂隊)等等。

影片:點播冼師傅網易訪問。

 

影片:漢洋大哥記者會網易訪問。

 

點擊跳轉連結,獲得更多財經資訊。

漢洋大哥終於擁有首個處男演唱會,三十年來一步一腳印走過娛樂圈的高高低低,這次以歌聲跟大家分享他三十年演藝生涯的《喜怒哀樂》及《友共情》。

漢洋大哥俊男造型登場,謙虛的笑言自己入行30年才開演唱會,真係吾勁,勁果啲可能三年已開左演唱會啦。不過自己入行都30年,好多朋友力撐下,終於決定開show。單睇記者會,星光熠熠,已十分吸引,皆因所有嘉賓都喺同漢洋大哥份屬多年知心好友,上得台嘅一定無所不談,所以漢洋大哥都預言演唱會到時台上應該好多野亂爆,十分令人期待。

在場嘉賓上台送禮物比漢洋大哥,最爆一定係世紀緋聞女友譚嘉荃即場送紅底橫,寓意漢洋大哥大紅大紫,門票銷情順利,賣個滿堂紅,全場賓客更大呼男主角即場著上,漢洋大哥見慣大場面,神回一句,呢啲咁好嘅禮物,真係好窩心和貴重,所以要操回從前六舊腹肌番黎,才著得好睇,才不負衆望。

演唱會資料:
《漢洋友共情三十載演唱會》
地點:旺角麥花臣場館
日期:5月31,6月1號 & 2號

資料來源:國藝集團授權刊登

編審:朱紀菲 | 文:國藝情報站 | 設計:UTO 【國藝情報站主持】朱紀菲YEnnas:網易和香港媒體,財經主持,活躍於娛樂和財經活動,傳媒稱「財經女神」。左:冼國林,右:漢洋

音樂:點播。#國藝影視城 #國藝娛樂 #國藝情報站 #朱紀菲 #YEnnas #UTO娛樂 #王晶 #葉問 #冼國林 #冼師傅 #漢洋 #演唱會