張若錡由台紅返轉頭 書展推出首本個人寫真

每年都有不少美少女、美魔女爭相出寫真書,為的,都是想留住最美一刻。本地薑張若錡(Angus)去年被台灣媒體發掘,在台得到“香港百變女郎”稱號,更獲台灣傑拉德有限公司支持推出寫真。Angus近月港台兩邊飛,終落實在今年書展期間推出首本個人寫真書。

還未正式踏入娛樂圈的Angus,獲台灣資金支持,將於今年7月推出個人寫真書。“雖然我未正式加入娛樂圈,但系我好有信心,出呢本寫真書絕對有利我入行!”整本寫真書都在台灣取景,連攝影師、化妝師、服裝、配飾都來自台灣,有別一般本地寫真風格,“台灣嘅寫真赤度較香港低,所以都影咗一輯相系全裸嘅,不過全裸嗰輯相只會收錄喺台灣版,香港版會有其他靚景靚衫代替,大家可以放心買曬兩本,因為內容會好唔同!”


豪花近70萬打造寫真書,比起已入行的藝人更具聲勢,Angus可會感到壓力?“我相信投資者嘅眼光,佢哋一定諗過度過先做呢個決定,而且我對自己都好有信心,所以無壓力,我仲好期待添!”現時寫真書已在印刷階段,相信陸續會有寫真相流出,讓大家先睹為快!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。