【UTO電影】導演賀峰:20萬製作費創電影神話

【UTO電影】青春戰記2來得及再愛你電影於灣仔藝術中心古天樂戲院舉行第二場優先場電影謝票活動,更獲導演張同祖和泰廸羅賓撐場。觀眾掌聲不斷,熱烈歡呼,導演賀峰更帶領演員跟現場觀眾謝票和互動分享。

導演賀峰:20萬製作費真的很少,真係好多限制,例如男女主角雨中漫步一幕,無可能用好多錢去租用到幾部水車,所以劇組要睇天氣拍戲,要留意天氣報告,鎖定落雨日子,就全員準備就位,還記得當日等待拍攝期間一見到落雨,就衝出去拍攝,其實原先嘅雨中漫步原意係輕輕細雨,但其實當時落嘅係滂沱大雨,但都頂硬上照拍,回想起來都很有趣味。

陳貝怡Natalie:吾係20萬製作費資源多少嘅問題,係我地能善用珍惜資源嘅製作,感恩台前幕後大家都落力完成電影作品,專業表現。

劉頌鵬Enson:回想今次拍攝,有好多資深演員參與,每次都因此而入戲快,表現好,全因有一班有實力嘅前輩帶住劇情,自己學到很多。

蘇懿籤:很榮幸可以參與拍攝,帶出戒賭信息十分重要。

紀滿:多謝台前幕後支持,賀導給予機會。

謝淑芬:賀導很利害,當中一幕十字車到場都拍攝到(救護車實境係點拍攝做到?),雖短短兩秒,但已劇情迫真寫實。

利穎怡:有睇過青1,拍得好靚,高興賀導邀請,能參與拍攝,當初以為角色係老師,原來係做學姐,真開心。

Sam:感謝賀導機會,和屋企人支持。

現場分享花絮:

https://youtu.be/shtUUHuk7FE