百變造型 飛安兒fion 向夢想出發

飛安兒Fion Wong,係一位香港模特兒,主播KOL,平時鐘意不同嘅主題服飾,因為可以有不一樣的自己,超愛唱歌同拍抖音小短片。鐘意四圍去,見到好野就會介紹比朋友。
一直想做個全能嘅藝人或歌手,但無奈呢個圈都要有好多外來野帶入先能夠做到自己嘅興趣,最想係興趣變成事業
3年前由興趣決定轉行做模特兒,不斷接觸到唔同嘅人,唔同嘅工作令我可以學到好多唔同嘅嘢,吸收下人哋嘅優點,想令自己變得更加好,最近學緊打碟,遲啲想學埋跳舞,讀書嘅時候都有學過jazz,出嚟做嘢之後就放棄咗,每一次聽到有音樂嘅地方我都會好開心。
Fion希望2019年可以有更多演出嘅機會,可以比更加多人到認識,係一個非常愛唱歌的人,唱歌可以令自己快樂,可以表達自己內心平時唔會講嘅嘢,亦都係一種好好嘅舒壓方法。
對於將來希望能夠俾到好好嘅生活媽咪,佢話小時候媽咪放棄咗事業全心照顧她,現在努力工作希望不久嘅將來可以令佢過無憂無慮嘅生活,做一個令佢驕傲嘅女兒。

當Gary woo上海戴柏學院創辦人的model

Instagram:https://www.instagram.com/fionw_bb

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。