黃建東台慶彈琴冧爆江嘉敏

藝人黃建東 (東東) 自八歲起開始學鋼琴,日前能夠在台慶夜”臥虎藏龍”部份表演彈琴非常興奮:「對上一次喺TVB大型節目彈琴已經是 2011年香港先生選舉嘅才藝表演,最近兩年已經冇掂過部琴。今次為咗台慶練咗一個星期,好彩琴技冇生銹到。」

原來好多同事除了不記得東東是港男出身之外,大部份人都不知道他懂彈琴,所以看完之後好驚訝。最搞笑是江嘉敏話從來無見過男仔彈琴,看完東東彈琴之後話愛上了他:「阿新晉女神睇完我彈琴之後話愛上咗我,仲叫我做愛人。但佢啱啱宣佈咗有男朋友,咁我點算好?」
東東坦言很欣賞江嘉敏呢種平時大癲大肺但又很有才華的女孩子,期待可以再跟她一起彈琴及拍劇。

東東最近忙於拍攝”機場特警”及”黃金有罪”兩套新劇,台慶完後第二朝早 5點又要返TVB拍”黃金有罪”,所以索性在公司過夜:「如果第日太早開工真係唔係好瞓到,因為好驚自己唔知醒,台慶嗰晚12點幾先收工,所以寧願喺公司過夜穩陣啲。過夜最緊要帶備三寶:毛巾、牙刷和拖鞋,到最尾因為要玩”汪阿tag”,所以就算喺公司瞓都係瞓得一個鐘左右。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。