袁晴晴想拍公主風寫真

袁晴晴Coco 日前出席寫真月刊週年紀念活動。近日CoCo被瘋狂粉絲公開求愛的短片在網絡間瘋傳,令CoCo一時之間紅遍各大社交平台同討論區,被一眾網民議論紛紛,甚至連台灣新聞界都報導,風頭認真一時無兩。
見到CoCo當日表現比較低調,喺大會佈景板簽名同俾一眾攝影師影完相就坐埋一邊,無乜同其他人social。CoCo表示:「原本今日唔諗住出席嘅,一來未病好,二來知道近日多咗人留意自己同成為話題,想低調少少先!不過最後有朋友叫我陪佢嚟,叫我見吓人同打個招呼啦!」問CoCo有份拍該本寫真?會唔會有大尺度拍攝?CoCo話:「暫時我未拍過呢本寫真,不過頭先大會都邀請我一齊祝酒影大合照,話大家未來有機會合作,所以都唔排除將來會拍!」繼續行性感路線?「其實唔係想行sexy路線,但如果效果靚同grand同可以嘅,我鐘意girlish同公主風多啲!」
活動期間不停都有好多人認得CoCo,兼且上前搵佢影合照,而CoCo都無拒絕粉絲要求有求必應,態度都幾親民。網上對CoCo嘅評論好壞參半,問佢而家多咗人認得,會唔會怕行出街俾人鬧?「其實都唔會嘅,出街認得我嘅人都好nice,有好多仲讚我真人靚過上鏡,我都好開心佢哋認得我搵我合照!」咁而家紅咗有咩打算?「其實唔覺自己紅咗,只係意外多咗人識我,都多謝大家留意我。嚟緊我會繼續努力,俾心機keep fit、學唱歌、跳舞同演戲,想由模特兒轉型做歌手同演員,成為歌影視多方面發展嘅artsit,希望大家見到我嘅進步!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。