德成巷仔全港首創七彩菠蘿包 今年繼續陪您過中秋

德成巷仔自去年中秋節期間推出全港首創「七星伴月」菠蘿包系列,深受各界歡迎。有見及此,今年亦會繼續出售,並新推紅豆綠茶口味,甜甜又大粒的紅豆饀和甘香綠茶互相配合,味道一流!所有菠蘿包均採用天然食材及食物原味而製,無任何添加劑,得意又健康。今個中秋,絕對不容錯過!

七彩菠蘿包是德成巷仔第二代傳人Savin研發:「細細個好鐘意食菠蘿包,同埋又鐘意睇美少女戰士,特別係美少女戰士七彩嘅靚衫,所以一直諗緊點解菠 蘿包唔可以有唔同顏色呢?」。結果,她親自挑選天然食材,希望讓更多人品嚐到與眾不同的菠蘿包,並實現了自己的童年夢想。

「七星伴月」菠蘿包於即日起正式預購,每盒HK$98,顧客可購買預售券提前預訂。
售賣地點及地址:香港大坑銅鑼灣道96號A 地鋪
電話:(852) 2259 9055

「七星伴月」菠蘿包系列: 德成巷仔推出全港首創「七星伴月」菠蘿包,七種顏色七種口味,讓今個中秋與別不同。

面: 士多啤梨油
底:紅菜頭
餡:士多啤梨醬

面+底:紅蘿蔔
餡:鹹蛋黃

面+底:原味
餡:奶黃

面+底:綠茶
餡:紅豆粒


面+底:蝶豆花
餡:藍莓醬


面:紫薯+芋粉
底:紫薯
餡:紫薯


面:朱古力
底:阿華田
餡:朱古力

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。