陳達仁為慈善籌款[靈山宮]興建廟宇擔任嘉賓順便散心 回港重新出發

日前藝人陳達仁到馬來西亞檳城魯乃獲邀擔任廟宇奠基儀式嘉賓。仁哥覺得今次活動好特別,今次係魯乃一間著名嘅神壇[靈山宫]籌得善款興健廟宇,因為起廟唔係成日都有,無聽過廟會執笠既,加上[靈山宫]壇主鄭木順師傅及一眾弟子以助人善舉揚名,所以義意非重大。

問到仁哥有沒有信仰,仁哥話:其實我對信仰係出於尊重同承諾,自己殯儀業出身任何宗教都有接觸。有些主持人更係我好朋友,所以最重要係過得自己過得人,個人自然心安理得,今次隨行亦有著名網台主持高sir及香港一班善信們陪住,非常愉快。
再問道呢個咁特别嘅活動行程仁哥有何得著。陳達仁興奮回應:最近有些變動,有啲唔開心,諗住順便旅行散下心,誰知失落嘅心情係呢度重拾。繼收到香港由我策劃嘅新業務全力起動消息外,仲有一啲聯络左好內既中港電影投資者正式會面。

(中)鄭木順師傅,(左二)陳達仁及一班電影投資者。

電影投資者

(左一) 高Sir

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。