YEnnas朱紀菲拍拍網劇 組B1女子隊

財經女主播YEnnas朱紀菲近日有新搞作,成立了B1女子組,孭飛做主角拍攝網劇,劇情改編自財經界真實事件,風格搞笑諷刺。其他三位成員是跟上年一起參加國藝娛樂女股神比賽入行嘅Ankie林安兒,Athena雅典娜和Charlene葉鳳君。

YEnnas指第一集拍攝完成,劇情講述城中財經熱話霸王洗頭水負責人夫婦之間嘅爆聞做背景。四女分別飾演B1財經版女記者,以爆料為己任,四位靚女大爆笑蛋,亦大曬身材,拍攝時亦因太搞笑,NG連場。除四女外,更邀請兩位星級股評人岑智勇和白賴仁粉墨登場,扮演正副財經總編,即時令劇情充滿財經味道,更見真實。

YEnnas指大膽拍攝搞笑片,但製作一啲都吾講得笑,後期製作重金禮聘著名電影人林超榮強勢完成,後期字幕,剪接,音效,皆由超人製作,化腐朽為神奇,立即提升到另一個層次。睇完成套網劇demo,好似變左睇網絡電影,感覺好強勁。更計劃添食每月一套網劇。

另外YEnnas透露公司隆重其視,更不惜工本會稍後辦個首映會,招呼各位行內股評人,粉絲到場欣賞,預200人參加,令所有人都十分期待。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。